دیدار مشاور وزیر کشور در امور روحانیت با آیت الله قریشی

خبرگزاری پانا:حجت الاسلام والمسلمین داوود نمازی، مشاور وزیر کشور در امور روحانیت به همراه حجت الاسلام والمسلمین حسن نمازی، نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مشاورین استاندار آذربایجان غربی صبح امروز به دیدار آیت الله علی اکبر قریشی رفتند.

کد مطلب: ۳۷۹۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مشاور وزیرکشور در امور روحانیت در این دیدار ضمن ابلاغ آرزوی سلامتی و قدردانی وزیر کشور اظهار داشت: رحمانی فضلی در راستای تعامل دوسویه وزارت کشور با ائمه جمعه و روحانیون، بنده را به عنوان مشاور وزیر کشور در امور روحانیت انتخاب کردند که تا این لحظه در 29 استان کشور مشاور امور روحانیت در استانداری ها تعیین شده است.

حجت الاسلام والمسلمین داوود نمازی سیاست وزارت کشور را ارتباط و تعامل مستمر با مراجع تقلید، ائمه جمعه و روحانیون دانسته و تصریح کرد: وزیر کشور اخیراً بخشنامه ای را به استانداری ها در راستای تقویت و گسترش حوزه های علمیه ابلاغ کرده تا کمبودهای موجود در این زمینه در دولتهای گذشته جبران شود.

وی با اشاره به توجه ویژه وزارت کشور به به بحث عفاف و حجاب در ادارات دولتی، افزود: وزارت کشور کار فرهنگی در مبارزه با مواد مخدر را مهم می داند و در این مبارزه استفاده از ظرفیت جامعه روحانیت ضروری است.

در ادامه این دیدار، نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان تقویت حوزه های علمیه را ضروری دانسته و بیان داشت: باید وزارت کشور به حوزه های علمیه توجه ویژه داشته باشد.

آیت الله علی اکبر قریشی با تاكید بر لزوم توجه بیشتر به مسائل و مشكلات علما و حوزه های علمیه افزود: وزارت کشور برای تقویت و تامین امکانات رفاهی، علمی و مذهبی این مجموعه باید بیش از پیش تلاش داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار