نماینده مجلس شورای اسلامی:

حضور در انتخابات یکی از آرزوهای دیرینه مردم ایران بود

خبرگزاری پانا : نماینده شهرهای تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در همایش شوراها و دهیاران شهرستان فیروزکوه گفت: قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، حضور در انتخابات و دخالت در تعیین سرنوشت خویش، یکی از آرزوهای دیرینه مردم ایران بود.

کد مطلب: ۳۷۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، لاله افتخاری با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: می خواهیم بالاترین مردمسالاری دینی را به منصه ظهور برسانیم، در حالی که آرزوی دیرینه دشمنان، نبود توفیق ما در این عرصه است

.


وی با تاكید بر اینكه توفیق در عرصه انتخابات پیش رو نیاز به همدلی، هماهنگی و سعه صدر آحاد مردم و مسؤولان دارد تصریح كرد: مشارکت حداکثری در انتخابات، محقق کننده مردم سالاری دینی و رمز نا امید کردن دشمنان است.

نماینده معین شهرستان های دماوند و فیروزکوه گفت: مهمترین وظیفه وکلای ملت قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون می باشد و در مرحله بعد پیگیری مطالبات مردم با توجه به شرایط و امکانات و در نظر داشتن اولویت ها است .
وی افزود: شوراها چشم و گوش امین مردم و نظام هستند و همه ما باید در کنار هم برای بهبود شرایط، دستیابی به توسعه پایدار، عدالت، دفاع از ولایت و تحقق فرامین رهبری گام برداریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار