ارتقای فرهنگ ترافیک با اجرای 900 برنامه در استان مرکزی

خبرگزاری پانا: کارشناس مسئول اجتماعی فرهنگی استانداری مرکزی گفت: با اجرای 900 برنامه به کمک 44 دستگاه اجرایی در ارتقای فرهنگ ترافیک در استان مرکزی به نتایج خوبی رسیدیم.

کد مطلب: ۳۷۲۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، داود کندی در جلسه شورای اداری شهرستان خمین اظهار داشت: در این راستا کاهش 19 درصدی آمار تلفات در تصادفات سال 93 را داشته ایم که دستگاه های اجرایی سند برتر در این زمینه پلیس راه، اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، اداره کل زندان ها و بنیاد شهید و امور ایثارگران بودند.
وی با اشاره به اجرای برنامه های مهم و تاثیر گذار در دو حوزه سخت افزار و نرم افزار افزود: در بخش نرم افزار آموزش، تبلیغات محیطی و مسابقات و در بخش سخت افزار خط کشی مستمر محورهای مواصلاتی، ایمن سازی و اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ها و نقاشی دیواره های شهرستان با مضامین ترافیکی انجام شد.
کارشناس مسئول اجتماعی فرهنگی استانداری مرکزی ادامه داد: سند ارتقا فرهنگ ترافیک با برنامه ریزی جهت کاهش آسیب های اجتماعی و اقتصادی، تهیه بانک اطلاعات، استفاده بهینه از امکانات دستگاه ها در حوزه آموزش و اطلاع رسانی و به روز رسانی سامانه آمار ترافیکی در حوزه کاهش تلفات انسانی توانسته در کشور اقدامات موثری انجام دهد.
کندی ابراز داشت: اهم فعالیت ها پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی و ارسال پیامک برای 7000 نفر، نصب 2103 بنر مرتبط با موضوع، توزیع 85 هزار و 800 برگ پوستر و بروشور و عضویت 67 هزار دانش آموز در طرح همیار پلیس و پلیس یار نوجوان و جوان با راهنمایی و رانندگی در سطح استان است.
وی با اشاره به نقش و ظایف دفتر امور اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: در اختیار قرار دادن پیامک های آموزشی، تصاویر مرتبط و پیگیری اخذ گزارش اقدامات انجام شده و حضور نامحسوس در شهرستان ها و ارزیابی میدان ها و رتبه بندی و ارزیابی فرمانداری ها و حضور در جلسات از مهمترین وظایف دفتر امور اجتماعی فرهنگی بشمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار