معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیراز در گفت و گو با پانا اعلام کرد:

روز قدس در سراسر کشور یک هفته زودتر برگزار می شود/ شیراز پیشنهاد کرد

خبرگزاری پانا: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیراز با اشاره به برگزاری روز قدس یک هفته جلوتر از تقویم گفت: با پیشنهاد ستاد بزرگداشت روز قدس در شهرستان شیراز، مراسم راهپیمایی این روز در سراسر کشور یک هفته جلوتر برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۶۸۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد

زین العابدین نیک مرام در گفت و گو با خبرنگار پانا از برگزاری زودتر از موعد روز قدس خبر داد و افزود: با توجه به اینکه در تقویم روز قدس مصارف با سی ام رمضان است و احتمال می رود عید فطر یک روز عقب بیفتد، تصمیم بر این شد راهپیمایی روز قدس یک هفته زودتر برگزار شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیراز همچنین بیان کرد: تجربه نشان داده زمانی که چند روز تعطیل باشد مردم برای مسافرت برنامه ریزی می کنند همین موضوع به کمرنگ شدن ایام بزرگداشت کمک می کند.
وی یادآور شد: بنا به پیشنهاد ستاد بزرگداشت روز قدس در شهرستان شیراز، مراسم راهپیمایی این روز در سراسر کشور یک هفته زودتر برگزار می شود.
نیک مرام در ادامه با اشاره به مسیر راهپیمایی روز قدس نیز عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور و گسترده مردم ساعت 9:30 صبح روز جمعه هفته جاری از خیابان 15 خرداد(پارامونت سابق) شروع می شود و پس از گذر از خیابان لطفعلی خان زند و سه راه نمازی به شبستان جدید حضرت امام واقع در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) منتهی می شود.
وی با بیان اینکه مسیر پایانی خواهران نیز به محل برگزاری نماز جمعه ختم می شود، تصریح کرد:قطعنامه پایانی در انتهای مراسم قرائت می شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیراز در پایان اعلام کرد: در حال رایزنی برای حضور آیت الله موحد کرمانی هستیم که بزودی قطعیت حضور سخنران اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار