مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل :

ماهانه 176 پرواز داخلی در فرودگاه اردبیل انجام می شود

خبرگزاری پانا: مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: ماهانه 176 پرواز داخلی در فرودگاه های استان انجام می شود.

کد مطلب: ۳۶۸۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فخرالدین هاشمی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این پرواز ها عمدتا به پرواز اردبیل - مشهد و اردبیل - تهران انجام می شود .
وی گفت: با توجه به لغو شدن پروازهای عمره مفرده تنها پرواز خارجی از طریق فرودگاه اردبیل مربوط به عتبات عالیات است .
هاشمی بیان کرد: فرودگاه بین المللی اردبیل با تمام توان و ظرفیت خود آمادگی برقراری پروازهای داخلی و خارجی متعدد را دارا بوده و هیچگونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد .
وی گفت:در سال گذشته در مجموع یک هزار و632 نشست و برخاست در فرودگاه اردبیل انجام شده که یک هزار و 467 داخلی و 165 خارجی بوده است .
مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل از آمادگی کامل فرودگاه اردبیل برای فعالیت 24 ساعته و شبانه روزی و برقراری پروازهای متعدد داخلی و خارجی با اولویت کشورهای همسایه خبر داد .
وی گفت: باید در این زمینه دفاتر هواپیمایی و مجموعه های تور گردان ها ورود پیدا کنند تا از ظرفیت این فرودگاه به بهترین شکل استفاده شود .
مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل ضرورت تجهیز این فرودگاه را به امکانات کمک ناوبری یادآور شد و گفت: فرودگاه اردبیل دارای دو باند متقاطع است که در سایر فرودگاه های کشور چنین امکاناتی وجود ندارد .
هاشمی به احداث سه باب ترمینال شامل ترمینال داخلی ، خارجی و حج فرودگاه اردبیل اشاره کرد و گفت: ترمینال حاضر با سه هزار متر مربع که دو منظوره مورد استفاده قرار می گیرد و ترمینال حج نیز با فضای 2 هزار و 300 متر مربع احداث شده است .
وی بیان کرد: ترمینال خارجی و بین المللی فرودگاه اردبیل نیز در فضای هفت هزار و 500 متر مربع در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان شهریور ماه شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار