دکتر پورابراهیمی در جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع):

به شکرانه نعمت امنیت در کشور برای سایر مسلمانان جهان دعا کنید

خبرگزاری پانا:نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، امنیت موجود در کشورمان را ستود و ابراز کرد: به شکرانه نعمت امنیت در کشور برای سایر مسلمانان جهان دعا کنید.

کد مطلب: ۳۶۷۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبر گزاری پانابه نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، دکتر محمد رضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی شامگاه دیروز ( 10 تیر ) در آئین جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام که به همت هیات محبین المجتبی در محل پارک شورا شهر کرمان برگزار شد؛ به ذکر چند موضوع در خصوص منطقه، مذاکرات هسته ای و مسائل اقتصادی پرداخت و گفت: امروز در عرصه‌ی کلان هسته‌ای با تدبیری که در پی رهنمودهای مقام معظم رهبری ارائه شد و تعامل دولت و مجلس تیم مذاکره کننده برای احقاق حق ملت که امریکایی‌ها آن را تضییع می‌کنند؛ با عزت در حال رایزنی هستند که امیدواریم با عزت به کشور بازگردند.
وی خاطر نشان کرد: این ایام در ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است که ان شاء الله با دعای خیر شما خبرهای خوبی از موضوع مذاکرات و احقاق حق ملت بشنویم و شاهد بازگشت عزتمندانه تیم مذاکره کننده باشیم.
پورابراهیمی اظهار کرد: این امر باید با اتحاد و همدلی انجام شود و در کنار آن از توانمندی‌های خود در حل مشکلات داخلی استفاده کنیم.
وی تاکید کرد: بعد از انجام توافق هسته‌ای؛ یک معادله دوطرفه داریم؛ از طرفی اگر طرف مذاکره کننده بد عهدی نکند و تحریم‌های نفتی، کشتی‌رانی؛ بیمه ای و بانک مرکزی را برطرف کند؛ تازه به شرایط سال 90 برمی‌گردیم که باید با استفاده از توانمندی‌های درونی به اصلاح ساختار اقتصادی بپردازیم و آثار مثبت آن را ببینیم.
پورابراهیمی بخش عمده مشکلات اقتصادی را مربوط به دورن نظام و ساختار اقتصادی دانست و با تاکید بر لزوم اصلاح این ساختار تصریح کرد: تنها با توافق هسته‌ای، مشکلات برطرف نمی‌شود.
وی در بخش دوم سخنان خود به موضوعات منطقه اشاره کرد و یادآور شد: بسیار زجرآور است در ماه مبارک رمضان؛ مسلمانان و شیعیان در عراق، سوریه، یمن و بحرین قتل عام شوند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، امنیت موجود در کشورمان را ستود و ابراز کرد: در منطقه خاورمیانه، امریکا؛ صهیونیسم و حکام جاهل وهابی با کمک داعش به غارت ثروت مسلمانان و کشتار مردم؛ فروش زنان و اعدام کودکان در کوچه‌های زینبیه اقدام می‌کنند.
وی از مردم تقاضا نمود به شکرانه نعمت امنیتی که در کشور ما حاکم است برای مسلمانان مناطق فوق دعا کنند تا ان شاء الله بزودی شاهد برقراری امنیت و آرامش در کشورهای منطقه باشیم.
این آیین با مداحی کربلایی عادل رضایی، طنزهای نمایشی و نورافشانی همراه بود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار