انتخب آموشگاه فاطمه پزشکی به عنوان دبیرستان سرآمدوبرتراستان البرز

خبرگزاری پانا:مشاورمدیرکل و روسای ادارات سنجش وارزشیابی تحصیلی و فناوری اطلاعات وارتباطات آموزش وپرورش البرز،از مدیرو کارکنان دبیرستان فاطمه پزشکی تقدیر کردند.

کد مطلب: ۳۶۶۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا، علی طاهری خلوص مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی به همراه علی اولی رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی و کاظمی رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات عباس پور کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی استان البرز با حضوردر دبیرستان فاطمه پزشکی آموزش وپرورش ناحیه4 کرج ضمن بازدید از فعالیت هاوبرنامه های این آموزشگاه از باجولوندمدیر و همکاران وی به دلیل انتخاب این آموزشگاه به عنوان دبیرستان سرآمد استان البرز تجلیل و قدردانی کردند.

باجولوند دراین بازدیدگزارشی در خصوص آموزشگاه و کسب رتبه های مختلف آن در سال گذشته و سنوات قبل ازائه کرد.

وی گفت:دبیرستان فاطمه پزشکی به همت خیرنیک اندیش آقای رهنمایان در سال 1389 در زمینی به وسعت 4500 متر مربع با امکانات سالن ورزشی و فضای مناسب آزمایشگاهی ،سایت ،کتابخانه و.... ساخته شده است.

باجولوند در خصوص موفقیت های این آموزشگاه گفت:این دبیرستان در سال 92-91 حائز رتبه دوم استانی و در سال 93-92 حائز رتبه چهارم استانی و در سال 94-93 حائز رتبه اول استان در بین دیگر دبیرستانها به عنوان برتر و سرآمد انتخاب شدو در مسابقات پرورشی ،فرهنگی و هنری مانند مشاعره، وبلاگ نویسی، خطاطی،نقاشی و موسیقی و... حائز رتبه های برتر استانی وکشوری شده است.

کسب رتبه اول بسیج؛ کسب رتبه اول در پروژه مهر در سه سال متوالی و مسابقات ورزشی ،علمی والمپیادها جشنواره خوارزمی وفعالیت های پژوهشی ازدیگر موفقیت های این آموزشگاه بود که باجولوند به آنها اشاره کرد.

در این بازدیدعلی اولی رییس و عباسپور کارشناس اداره سنجش آموزش وپرورش استان البرز؛ضمن بازدید ازفرایند امتحانات از زحمات مجموعه آموزشگاه قدردانی کرد.

درادامه علی طاهری خلوص مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزبا ابلاغ پیام تبریک مدیر کل از مدیروکارکنان آموزشگاه به دلیل انتخاب این آموزشگاه بعنوان دبیرستان سرآمدبرتر از بین دبیرستانهای استان تقدیرکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار