اعلام ویژه برنامه های روز جهانی قدس در شیراز

خبرگزاری پانا: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری ویژه برنامه های روز جهانی قدس خبر داد.

کد مطلب: ۳۶۶۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام محمد رضایی ابراز داشت: اگر ماه رمضان امسال 30 روزه باشد، 19 تیر برابر با 23 رمضان روز جهانی قدس خواهد بود.

رضایی با بیان اینکه روز جهانی قدس كه تحت عنوان روز وحدت در تقویم جوامع اسلامی به ثبت رسیده است افزود: روز قدس یادگار امام راحل است كه در این برهه زمانی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

این در حالی است که برائت دشمن در روز قدس همچون برائت دشمن در حج است و امام خمینی (ره) این روز را نقطه وحدت مسلمین معرفی نمودند و مسلمانان در هر نقطه ای از بلاد اسلامی که باشند از مظلومینی که موذد طلم قرار گرفته اند حمایت می کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین به راهپیمایی مراسم روز جهانی قدس اشاره نمود و افزود: مسیر راهپیمایی روز قدس در شیراز همانند سال‍‌های گذشته از خیایان انقلاب- چهارراه پیروزی آغاز و پس از طی مسیرهای خیابان لطفعلی خان زند، چهارراه مشیر و خیابان شهید آیت‌الله دستغیب به حرم شاهچراغ(ع) ختم می‌شود.

گفتنی است ،فضاسازی، تبلیغات رسانه‌ای، استقرار خودروهای آتش نشانی جهت آبپاشی و كاستن گرما، برپایی نمایشگاه عكس در مسیر راهپیمایی، اماده سازی مصلی نمازجمعه از جمله برنامه‌های قابل اجرا در روز جهانی قدس در شیراز می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار