رونمایی از 4 راهنمای كیفیت بخشی به برنامه های دوره ابتدایی

خبرگزاری پانا: در راستای ارتقاء و بهبود و كیفیت بخشی به فعالیتهای آموزشی و پرورشی دوره ی ابتدایی، 4 راهنمای كیفیت بخشی در سال تحصیلی 94-95 رونمایی شد.

کد مطلب: ۳۶۵۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در راستای ارتقاء و بهبود و كیفیت بخشی به فعالیتهای آموزشی و پرورشی دوره ی ابتدایی، پس از ارایه 12 راهنمای فعالیتها و برنامه عمل مدیران مدارس در سال تحصیلی گذشته، از 4 راهنمای كیفیت بخشی به فرایندهای آموزشی و پرورشی مدارس در سال تحصیلی 94-95 رونمایی شد.

حمیدی گفت: رویكرد اصلی این راهنماها تفكر برنامه ای و مدرسه محور است. همه تلاشها بر هویت بخشی جایگاه مدارس و نقش مدیران و معلمان در تولید برنامه های جذاب و اثر بخش ویژه دوره ابتدایی است.

معاون آموزش ابتدایی شهر تهران در ادامه ضمن تاكید بر اینكه این راهنماها بر تولید فعالیتها و برنامه های مناسب و با كیفیت متناسب با شرایط و امكانات و توانمندی معلمان و اولیاء مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و ضوابط بالا دستی تاكید دارد. این راهنماها را نقشه راه و راهنمای عمل مدیران دانست.

راهنماهایی كه در سال تحصیلی جدید مورد بهره برداری قرار می گیرد عبارت است از :راهنمای ساماندهی و كیفیت بخشی به زنگ تفریح دانش آموزان دوره ابتدایی ، راهنمای نحوه هوشمند سازی مدارس ابتدایی ، راهنمای تهیه و تدوین بسته آموزشی و تكالیف دانش آموزی ، راهنمای مدارس كتابخانه مدارس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار