برگزاری جلسه کمیسیون وصول مطالبات دستگاه های خدمات رسان

خبرگزاری پانا: جلسه کمیسیون وصول مطالبات دستگاه های خدمات رسان به ریاست معاون فرماندار شهرستان تویسرکان و با حضور اعضاء این کمیسیون در محل فرمانداری تشکیل شد.

کد مطلب: ۳۶۴۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، یحیی خورشید خانی معاون فرماندار تویسرکان در خصوص پیگیری وصول مطالبات مربوط به قبوض آب، برق و گاز و سایر خدمات را بویژه از دستگاه های دولتی امری ضروری دانست و خواستار پیگیری و کار کارشناسی دقیق تری در این خصوص شد.
وی اظهار کرد: با فرهنگ سازی پیرامون درست مصرف کردن در حامل های انرژی بین اقشار مختلف مردم و همچنین کارمندان دستگاه های دولتی، می توان تا میزان قابل توجهی از اسراف در مصرف این حامل ها جلوگیری کرد.
خورشید خانی با اشاره به قوانین و دستورالعمل های موجود نسبت به وصول مطالبات افزود: قانون نحوه برخورد با مشترکان بدهکار را به روشنی مشخص کرده است و مدیران دستگاه های خدمات رسان باید با اجرای دستورالعمل، دریافت بدهی ها را بطور جدی پیگیری نمایند.
روسای دستگاه های خدمات رسان شهرستان، گزارشی از میزان بدهی و مطالبات معوقه از مشترکان بد حساب و پر مصرف آب، برق و گاز را در بخش های دولتی، صنایع و مصارف خانگی ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار