رتبه سوم تحقق مجموع شاخص‌های حوزه انجمن‌ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

خبرگزاری پانا: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان «رتبه سوم» تحقق مجموع شاخص‌های حوزه انجمن‌ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را کسب کرد.

کد مطلب: ۳۵۹۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، ارشاد استعدادی اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد انجام شده توسط اداره کل امور استان‌ها و انجمن‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در جمع‌بندی مجموع شاخص‌های حوزه انجمن‌ها حائز «رتبه سوم» در بین سی و یک استان کشور شد.
استعدادی عنوان کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در ابتدای سال 91در ارزیابی انجام شده در رتبه 24 کشور قرار داشت که در سال 1393 با حمایت‌های استاندار همدان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، همت فرمانداران، بخشداران، اعضای حقوقی و حقیقی انجمن‌ها و پیگیری و زحمات رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها موفق به کسب عناوین کشوری شد.
وی از مهمترین عناوین اداره‌کل به کسب "رتبه سوم" در جمع بندی مجموع شاخص‌های نهاد کتابخانه‌های کشور درحوزه انجمن‌ها و در رتبه‌بندی درصد تشکیل جلسات انجمن‌ها، با تحقق"90درصد" حائز" رتبه دوم" در بین سی و یک استان کشور شده که این حاکی از رشد بیش از 15 درصدی نسبت به زمان مشابه درسال قبل در تشکیل جلسات انجمن ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار