با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی؛

مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر خراسان رضوی بررسی شد

خبرگزاری پانا: مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر خراسان رضوی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۳۵۴۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در جلسه‌ای با حضور مهندس احمد اصغری‌مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر مشکلات تعاونی‌های این طرح در استان بررسی و در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری شد.
در این جلسه مهندس اصغری‌مهرآبادی گفت: تسهیلات وام مسکن باید از 25 به 30 میلیون تومان افزایش یابد.
وی همچنین در خصوص پیلوت‌ها عنوان کرد: در مواردی که برحسب دستور وزیر، معاونش یا مسئولین استانی کاری انجام شده است، حق تعاونی‌ها پیگیری می‌شود.
مهندس اصغری‌مهرآبادی در خصوص مسئله فرم ج نیز گفت: تعاونی های مسكن مهر یا باید واحد خود را آزاد بفروشند و یا اگر بخواهند به صورت مسکن مهر بفروشند، مستلزم مصوبه دولت است.
وی تصریح کرد: در خصوص متقاضیانی که تمایل به ادامه حضور در طرح مسکن مهر ندارند برای جایگزینی افراد واجد شرایط به جای آن‌ها مشکلی نداریم.
وی تاکید کرد: مسئولین استانی و مسئولین شرکت‌های آب، برق و گاز باید بحث انشعبات را پیگیری کنند و دولت هم مکان‌هایی که کمبود اعتبار داشته باشند را کمک خواهد کرد.
شایان ذکر است در این جلسه مهندس اصغری‌ مهرآبادی قول مساعد مبنی بر ارائه کمک نقدی در خصوص روشنایی گلبهار داد.
گفتنی است عمده مشکلات مطرح شده تعاونی‌ها در این جلسه در خصوص بدهی های پیمانکاران، آتش‌نشانی و روشنایی بینالود، افزایش میزان تسهیلات، مالیات بر ارزش افزوده، مباحث مربوط به فرم ج، معطلی برای بعضی از انشعابات، اعتبارات مترو و هزینه‌های تحمیلی سازمان‌هایی مانند شهرداری، عدم امکانات زیرساختی و زیربنایی و ... بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار