برگزاری جلسه شورای مشورتی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلامشهر

خبرگزاری پانا :جلسه شورای مشورتی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان اسلامشهر به ریاست فرماندار و با حضور روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران: اسلامشهر، چهاردانگه و مشاورین این شورا در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۵۲۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، امیراله حقیقی در این نشست ضمن تاکید بر اجرای مصوبات گذشته و قوانین توسط معتمدین معین و مشاورین فرماندار، افزود: مشکلات خانواده های شهداء بویژه اشتغال و رفع موانع اداری آنان باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد:امروز وظیفه ما زنده نگه داشتن راه و یاد شهدا و قدردانی از خانوادهای معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان است چرا که ما هرچه داریم از شهدا است.
رئیس شورای مشورتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه خواستار توجه به ایجاد مجتمع فرهنگی ورزشی درمانی در شهرستان برای رفع مسائل و مشکلات خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران شد و افزود: یکی از مصوبات این جلسه پیگیری ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی و درمانی است که با ساخت آن کمک شایانی به جانبازان و ایثارگران همچنین خانواده معظم شهدا خواهد شد که از طریق سازمانهای ذیربط پیگیری خواهد شد.
وی یکی دیگر از مشکلات جانبازان را ورودی ادارات ، بانکها و موسسات خدمات رسان عنوان کرد و افزود: ادارات و موسسات باید با نصب آسانسور و یا رمپ برای سهولت رفت و آمد جانبازان اقدام لازم را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار