با حضور شرکت‌های ایرانی

نمایشگاه محصولات غذایی حلال در مسکو برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا: از31 اردیبهشت تا 2 خرداد به مدت ۳ روز نمایشگاه محصولات غذایی حلال در مسکو با حضور نمایندگانی از ایران راه‌اندازی می‌شود که یک روز این نمایشگاه به ارائه غذاها، هنرها و آهنگ‌های اسلامی اختصاص خواهد یافت.

کد مطلب: ۳۵۰۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از آناتولی ترکیه، نمایشگاه 3 روزه محصولات غذایی حلال از امروز در مسکو برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان روسیه و کشورهای خارجی حضور خواهند داشت، همچنین نمایندگانی از ایران، ترکیه، انگلیس، عربستان، اندونزی و مالزی محصولات غذایی حلال خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

همچنین متخصصان موسسات تحقیقات بین‌المللی و شرکتهای مالی شرکت کننده در این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای تبادل نظرات و نیز چگونگی ارائه مدرک مواد غذایی حلال، ایجاد بازار حلال و نیز تامین مالی، بانکی و بیمه به بحث و گفت‌وگو خواهند نشست.

یک روز از "برنامه اکسپوی حلال مسکو 2015 "به ارائه غذاهای اسلامی، هنرهای اسلامی و نیز پخش آهنگ‌های اسلامی اختصاص خواهند یافت؛ این نمایشگاه تا روز شنبه این هفته ادامه خواهد یافت.

محصولات حلال آنهایی هستند که از مواد غذایی حلال و به روش اسلامی تهیه می‌شوند بویژه اینکه ذبح اسلامی رعایت شده باشد.

بنابر این گزارش، ایران می‌تواند سهم بسیار مناسبی از "بازار حلال" در منطقه داشته باشد اما طی چند سال گذشته حتی برند مناسبی هم در این زمینه ایجاد نشده است، کشورهایی مانند ترکیه و مالزی در این مسئله پیشگام هستند و ایران اگر می‌خواهد سهم خود را از این بازارها تصاحب کند باید نگاه ویژه‌ای به این بحث داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار