استاندار زنجان:

فضای کسب و کار خرد در استان زنجان روان سازی شود

خبرگزاری پانا: خبرگزاری پانا: استاندار زنجان گفت: دستگاه های خدمات رسان زیرساخت های لازم در زمینه روان سازی فضای کسب و کار در استان زنجان را مهیا کنند.

کد مطلب: ۳۴۹۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، "جمشید انصاری" استاندار زنجان شامگاه دیروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و شهدای 8 سال دفاع مقدس گفت: ملت قدرشناس ایران همه ساله به پاس حق بزرگی که امام راحل بر گردن این ملت داشتند و با رهبری خردمندانه خود بزرگترین انقلاب مردمی را در دوره معاصر هدایت کردند، سالروز رحلت ایشان را با شکوه تر از سال گذشته برگزار می کنند .

وی افزود: امسال نیز مراسمی در سطح ملی برگزار می شود که از استان زنجان نیز به دلیل نزدیکی به پایتخت بیش از6 هزار نفر از علاقمندان با تمهیداتی که از سوی سپاه پاسداران تدارک دیده شده است، در این مراسم شرکت خواهند کرد .

انصاری گفت: این مراسم فرصت مناسبی برای بازخوانی اندیشه های امام و انتقال آن به نسل جوان است .

وی به برنامه های استان در خصوص ایجاد فضای کسب و کار خرد اشاره کرد و افزود: دولت نیز با صدور مجوز کسب و کار خرد و متوسط و برخی از پیش بینی ها زمینه برای شروع این فعالیت ها را ایجاد می کند .

مقام عالی استان با اشاره به اینکه تمام شهرداری ها و ادارات راه وشهرسازی موظف شدند تا اراضی که در اختیار دارند برای آماده سازی مراکز فعالیت های تجاری برای عرضه محصولاتی که در بنگاه های کوچک تولید می شود، اختصاص دهند، خاطرنشان کرد: این مغازه ها به مدت کوتاه به متقاضیان واگذار شود .

انصاری با اشاره به اینکه دستگاه های خدمات رسان نیز مسئولیت آماده سازی زیرساخت ها و روان سازی کسب و کارهای خرد را برعهده دارند، افزود: تلاش شده با تسهیل قوانین و حمایت های مالی، زمینه برای رونق فعالیت های خدماتی فراهم شود .

ایشان، آسیب شناسی و شناسایی موانع فعالیت های خدمات رسانی را مورد تذکر قرار داد و افزود: برای برطرف کردن محدودیت ها، دستورالعملی از سوی استانداری صادر می شود که افراد و دستگاه ها موظف به عملیاتی کردن آن هستند .

وی به رایزنی های انجام شده با شرکت خوارزمی در خصوص واحد تولیدی فبروآلیاژ در 2 فاز اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه با 950 میلیارد تومان اعتبار خرداد امسال آغاز به کار خواهد کرد .

انصاری به سفر ریاست جمهوری به استان زنجان و پروژه گازرسانی به 320 روستا که مورد تاکید قرار گرفت، اشاره کرد و گفت: مزایده این پروژه در سه نوبت پخش می شود که مناقصه 200 روستا تا مرداد امسال اجرایی می شود و با تعیین پیمانکار تا پایان امسال گازرسانی انجام خواهد شد .

استاندار زنجان به رسالت خبرنگاران در انتخابات اشاره کرد و افزود: از نشر و بازپخش مباحث تبلیغاتی که می تواند بعدها هزینه های گزافی را بر بدنه دولت تحمیل کند، جلوگیری کنید .

وی با اشاره به اینکه در مواقعی این تبلیغات می تواند وحدت و یکپارچگی مردم را خدشه دار می کند، افزود: رسانه می تواند از پیامدهای این تبلیغات جلوگیری کنند .

و در پایان استاندار زنجان با یادآوری اینکه از نیمه دوم خرداد 94 کاندیداهای قطعی تعیین می شود، گفت: همه ما در کنار کمک به گرم شدن فضای انتخابات، در حفظ آرامش عمومی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار