نشست آموزشی آشنایی با فضای کسب و کارهای دیجیتالی در فضای کروناو پساکرونا برگزار شد

زنجان (پانا) - نشست آموزشی آشنایی با فضای کسب و کارهای دیجیتالی در فضای کرونا و پسا کرونا در با حضور بانوان شاغل در اداره کل و بانوان سرپرست خانوار اداره آموزش و پرورش ناحیه یک در استانداری زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست آموزشی آشنایی با فضای کسب و کارهای دیجیتالی در فضای کروناو پساکرونا برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، خدابخش مرادی نافچی معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری زنجان در این نشست بیان داشت: ستاد ملی پیشگیری از بیماری کرونا مراحل سه‌گانه‌ای نظیر: محدودیت‌های اجتماعی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را گذرانده است.

وی گفت: در شرایط کنونی دو اولویت ضروری است، این که هم خودمان رعایت کنیم و هم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را افزایش دهیم.

ماهرخ بلوری مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری زنجان با بیان این که امنیت، سلامت، اقتصاد و آرامش روانی از ضرورت‌های زندگی امروز است،اظهار داشت: از جامعه زنان استان زنجان که در عرصه‌های مختلف مدافع سلامت، آموزش و فرهنگ بوده‌اند تشکر میکنم.

وی آموزش رفتارشناسی و سبک زندگی و کسب و کارهای دیجیتالی را جهت همزیستی با شیوع بیماری کووید 19 را ضروری دانست.

در ادامه زهرا سلیمانی کارشناس مسؤول امور زنان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری مجموعه نشست‌های ویژه بانوان سرپرست خانوار، توان‌افزائی و امیدآفرینی است بیان کرد: تقویت بنیان خانواده و کمک به افزایش سطح توانایی‌ها و مهارت‌های خانواده در ایفای نقش تربیتی متناسب با اقتضائات جامعه اسلامی از اهداف عملیاتی برنامه‌های آموزشی ویژه زنان سرپرست خانوار، مستند به برنامه اجرائی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در طول برنامه ششم توسعه کشور است.

وی افزود: ایجاد ساز و کار لازم برای تقویت جایگاه و منزلت اجتماعی بانوان سرپرست خانوار در شرایط کنونی جامعه از برنامه‌های اولویت‌دار امور زنان است.

در ادامه نشست آموزشی، فیروزه حاجی علی اکبری؛ عضو هیئت علمی دانشگاه و مدیر عامل پژوهشکده مطالعات راهبردی صمت، به بروز بیماری‌های مشابهی در طول سالهای مختلف اشاره کرد و افزود: اگر در شرایط کنونی ناشی از بروز و شیوع بیماری دچار تغییر نگرشی نشویم، بحران اقتصادی شدیدی دامن‌گیر اقشار آسیب‌پذیر خواهد شد. سپس جاوید نعیمی کارشناس انفورماتیک اداره کل آموزش و پرورش و کارآفرین ارشد بازاریابی دیجیتال،طبق تعریف فیلیپ کاتلر بازاریابی اجتماعی را به عنوان فرایندی اجتماعی تعریف کرد که به وسیله آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. سپس در ادامه به صورت عملی مراحل راه‌اندازی یک وب سایت تجاری را تشریح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار