جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی استان قزوین تشکیل شد

خبرگزاری پانا : جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی استان قزوین با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، رییس شوای شهر قزوین، کارشناسان و جمعی از مدیران مدارس غیردولتی تشکیل شد.

کد مطلب: ۳۴۱۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی استان قزوین گفت: بالغ بر 146 واحد آموزشی غیر دولتی در استان قزوین مشغول فعالیت هستند که در این مدارس بالغ بر 17646 نفر از دانش آموزان استان قزوین در این مدارس تحصیل می کنند.

وی با اشاره به سیاست های دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش افزود: سیاست وزارت آموزش و پرورش بر مشارکت در توسعه مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی می باشد، باید در جهت توسعه مدارس و مراکز غیر دولتی در استان تلاش کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: بالغ بر 23700 نفر از دانش آموز نیز در مراکز علمی و آزاد استان قزوین مشغول به تحصیل هستند، البته در بخش آموزشگاه های علمی و آزاد باید نظارت بیشتر شود تا بتوانیم اعتماد خانواده ها را جلب کنیم.

سالار قاسمی در پایان تأکید کرد: در سال جدید با درخواست 42 واحد آموزشی، 30 مرکز علمی آزاد و آموزشگاه های زبان انگلیسی و نیز 8 مجوز واحد آموزشی ضمیمه دور اول متوسطه به دوره دوم متوسطه موافقت بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار