رییس سازمان مدیریت بحران کشور شهردار قم شد

خبرگزاری پانا: حسین باقری رییس سابق سازمان مدیریت بحران کشور از سوی شورای اسلامی شهر قم به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

کد مطلب: ۳۴۱۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزای پانا، رییس شورای اسلامی شهر قم روز یکشنبه در یکصد و بیست و دومین جلسه شورای شهر قم بیان داشت: در روزهای پایانی سال 93 با استعفای محمد دلبری از سمت شهرداری قم موافقت کردیم و بلافاصله کمیته ای در شورا تعیین شد که موضوع انتخاب شهردار را پیگیری کند.

ولی الله بیاتی افزود: 20 کاندیدای معرفی شده شامل شهرداران کلان شهرها، مدیران شهرداری قم و مدیران استانی بودند و با جلسات مختلفی که گذاشتیم سوابق افراد و توانمندی های آن ها بررسی شد و در نهایت از بین سه نفر برگزیده در جلسه غیر علنی شب گذشته شورای شهر، کاندیداها برنامه های خود را به طور مفصل بیان کردند.

وی ادامه داد: در پایان جلسه پس از رای گیری انجام شده، حسین باقری به عنوان شهردار قم انتخاب شد.

رییس شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: دراین زمینه هماهنگی لازم از سوی شورای اسلامی شهر با استاندار قم صورت پذیرفته است.

حسین باقری کارشناس ارشد رشته علوم و مدیریت بحران، سابقه معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور و شهرداری منطقه 14 تهران را در سابقه کاری خود دارد.

محمد دلبری شهردار سابق که از سال 90 پست مدیریت شهری قم را بر عهده گرفته بود به علت بیماری و ضعف جسمانی اواسط اسفندماه سال گذشته از سمتش استعفا کرد، و اعضای شورای اسلامی شهر قم نیز پس از پذیرش این استعفا کمیته 7 نفره ای را مامور گزینش شهردار جدید نمودند.

این کمیته در نخستین اقدام خود مجید متین فر شهردار منطقه 6 را به عنوان سرپرست شهرداری قم منصوب کرده بود.

منبع: ایرنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار