زنگ هفته سلامت در دبستان دخترانه شهیده نوشین امیدی نهاوند

خبرگزاری پانا: مراسم زنگ هفته سلامت در دبستان دخترانه شهیده نوشین امیدی نهاوند برگزار شد.

کد مطلب: ۳۳۹۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا: امامعلی عبدالملکی فرماندار شهرستان نهاوند در مراسم زنگ هفته سلامت گفت: شعار امسال نشان دهنده اهمیت مواد غذایی در سلامتی انسان است که گستره آن وسیع بوده و از انتخاب بذر کشاورزی مناسب و سالم گرفته تا برداشت اصولی و همچنین رعایت بهداشت را در بر می گیرد تا سلامتی ما را به ارمغان بیاورد.
وی تلاش همگانی را برای تامین سلامت فرد و جامعه امری مهم خواند و گفت: ارتقای سلامت و افزایش امید به زندگی حاصل تلاش ها و همکاری های دستگاه ها و ادارات بوده و این هفته فرصت مناسبی است تا آگاه سازی در این خصوص صورت گیرد.
فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به اولویت قرار دادن موضوع سلامت در دولت یازدهم اظهار کرد: این دولت با بهره مندی مناسب از منابع مالی حاصل از هدفمندی یارانه ها با عنوان یارانه سلامت، کمک شایانی به کاهش هزینه ها به ویژه در بیمارستان ها داشته است.
وی با بیان اینکه انسان سالم، محور توسعه کشور و گرداننده چرخه اقتصاد کشور است، خواستار استفاده از غذای سالم و رعایت بهداشت در همه اقشار جامعه شد.
فرماندار شهرستان نهاوند : دولت تدبیر و امید با بهره مندی مناسب از منابع مالی حاصل از هدفمندی یارانه ها با عنوان یارانه سلامت، کمک شایانی به کاهش هزینه ها به ویژه در بیمارستان ها داشته است.
زنگ سلامت همزمان با اول اردیبهشت ماه و آغاز هفته سلامت به صورت نمادین در دبستان دخترانه شهیده نوشین امیدی نهاوند برگزار شد.

/محمد سوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار