باحضور استاندار البرز؛

افتتاح واحدهای تولیدی وصنعتی درشهرستان نظرآباد

خبرگزاری پانا:باحضوراستاندارالبرز،خط تولید کره حیوانی متعلق به مجموعه راستین تجارت سالم و همچنین بزرگترین سردخانه نگهداری محصولات لبنی در استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۳۳۸۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا،باحضوراستاندارالبرز؛بزرگترین سردخانه نگهداری محصولات لبنی با تولید ۱۱ هزار تن کره، هشت هزار تن مارگارین «کره گیاهی» و ۱۲ هزار تن خامه قنادی وپروژه های دیگر تولید قطعات، شبکه ها، و کابل های توزیع برق و همچنین پروژه صنایع غذایی در بخش تولید دمنوش های گیاهی راه اندازی شد.

استاندارالبرزدر بازدید از واحدبزرگترین دامپروری شیری در این منطقه افزود: با توجه به موقعیت و پتانسیل بالای شهرستان نظرآباد در دامپروری و تولید شیر، این واحد می‌تواند در توسعه این صنعت نقش بسزای داشته باشد و از دامپروری‌های نمونه کشور محسوب می‌شود.
استاندار البرز در ادامه به افتتاح واحد صنعتی بسته بندی کره با تولیدات مارگارین ، خامه قنادی با سرمایه‌گذاری 60 میلیارد تومان، افتتاح خط تولید عرقیات و گیاهان دارویی با بسته بندی 100 تن در سال و نیز خط تولید واحد صنعتی دانش‌بنیان با سرمایه گذاری 22 میلیارد ریال که تکنولوژی جدیدی را وارد صنعت برق کشور می‌کند را از دیگر محورهای این بازدید ذکر کرد.
وی بااشاره به بازدید از واحد دامپروری در این منطقه افزود: با توجه به موقعیت و پتانسیل بالای شهرستان نظرآباد در دامپروری و تولید شیر، این واحد می‌تواند در توسعه این صنعت نقش بسزای داشته باشد و از دامپروری‌های نمونه کشور محسوب می‌شود.
طهایی در ادامه سخنانش به بازدید از خط تولید کارخانه تولید پارچه مقدم که بهترین نوع فاستونی را در کشور تولید می‌کند، گفت: "این شرکت 50 سال قدمت داشته که افق طرح‌های جدیدی را دنبال می‌کند.
وی افزود: در واقع می توان گفت: که نسل سوم خانواده مقدم با طرح های جدید برگشتند و می توانند افق طرح های جدیدی را دنبال نمایند."
استاندار البرز در ادامه بازدید از مقدمات ایجاد پروژه تولیدی- کشاورزی(سیلوهای گندم) در ساوجبلاغ، گفت:با توجه به امکانات خوب و ریل‌گذاری در محوطه، این مجموعه می‌تواند به عنوان یکی از مراکز دپو غله کشور محسوب شود.
وی اظهار داشت: بازید از مقدمات ایجاد پروژه تولیدی- کشاورزی سیلوهای گندم که امکانات بسیار خوبی برای آن در نظر گرفته شده و کارخانه تولید آرد و خوراک دام نیز که می‌تواند مکمل سیلو باشد نیز انجام شد.

در این بازدید استاندار البرز از فردگاه آزادی بازدیدکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار