دانش آموز بجنوردی انگشتر پانزده میلیون ریالی را به صاحبش برگرداند

خبرگزاری پانا: جواد رحمانی دانش آموز پایه سوم ابتدایی آموزشگاه جوادالائمه جوادیه از بجنورد انگشتر پانزده میلیون ریالی را که پیدا کرده بود به صاحبش برگرداند .

کد مطلب: ۳۳۶۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خراسان شمالی، دانش آموز پایه سوم آموزشگاه ابتدایی جوادالائمه جوادیه بعداز اطعام نیکوکار اصفهانی در هنگام بازگشت از مسجد به مدرسه انگشتری به مبلغ پانزده میلیون ریال پیدا کرد و به کمک خانواده و مدیرمدرسه به صاحب انگشتر بازگردانده شد .

مریم روشن، معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد به همراه مدیر آموزشگاه ، آموزگار و همکلاسی های دانش آموز به منزل این دانش آموز امانتدار رفته و از وی و خانواده اش تجلیل کردند.

معاون آموزش ابتدایی بجنورد در این دیدار افزود : ما دانش آموزانی در این مقطع تحصیلی داریم که با توجه به سن کم اندیشه ها و افکار بزرگ و جوانمردانه ای دارند.دانش آموزانی که با توجه به زندگی در حاشیه شهر نان آور خانه هایشان هستند و با توجه به سن کم جهت تامین مخارج خانه کار می کنند .

وی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی که این دانش آموزان دارند این عمل خداپسندانه ارزش و اهمیت زیادی دارد که باید برای تشویق و امر به معروف و نهی ازمنکرات مورد تشویق و تجلیل قرار گیرند تا الگوی مناسبی برای سایر دانش آموزان باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار