رشد دو برابری عملكرد ستاد استقبال از بهار سال 94 نسبت به سال گذشته

خبرگزاری پانا: معاون خدمات شهری شهرداری همدان از رشد دو برابری عملكرد ستاد استقبال از بهار سال 94 نسبت به سال 93 خبر داد.

کد مطلب: ۳۳۴۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، مجید درویشی ضمن اعلام این خبر گفت: معاونت خدمات شهری شهرداری همدان به جهت آغاز سال جدید و خانه تكانی در پایان سال برنامه‌های ویژه‌ای پیش‌بینی و آنها را تحت عنوان «طرح استقبال از بهار» توسط مدیران و با همكاری ادارات و سازمان‌های مختلف به اجرا درآورد.
درویشی افزود: در اجرای این طرح علاوه بر حوزه معاونت خدمات شهری، حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیك و حوزه معاونت عمرانی شهرداری همكاری و مشاركت داشتند.
وی ادامه داد: در این طرح كه از 15 اسفندماه 1393 آغاز شد و تا 15 فروردین ماه سال 1394 ادامه داشت اقدامات و فعالیت‌های متعدد و متنوعی با هدف خدمت‌رسانی به مردم پیش‌بینی شده بود.
درویشی اظهار كرد: این طرح به منظور هماهنگی و همراهی و ترغیب شهروندان به حفظ نظافت شهر و پاكسازی محیط شهری در آستانه سال جدید، انجام اقداماتی در سطح شهر به منظور پاكیزه‌سازی، زیباسازی، ایمن سازی، تلطیف روحیه شهروندان و... در آغاز سال نو و همچنین به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان در زمینه‌های خدمات شهری با ترغیب پیمانكاران و مجریان به اجرا در آمد.
جانشین رئیس ستاد استقبال از بهار از رشد دو برابری كل اقدامات ستاد استقبال از بهار خبر داد و با اشاره به برخی از عملكردهای سازمان‌ها در مقایسه با سال 93 گفت: در سال 93 سازمان خدمات موتوری جهت طرح استقبال از بهار 51 دستگاه انواع خودرو جهت خدمات‌رسانی فعالیت داشته كه در سال 94 به 114 دستگاه افزایش پیدا كرده است.
وی افزود: در سازمان زیباسازی نیز در سال 93 حدود 25 نماد نوروزی نصب شد ولی در سال 94، 50 نماد نوروزی نصب گردید.
درویشی ادامه داد: همچنین امحای دیوارنویسی در سال 93 حدود 15 هزار متر مربع بوده كه در سال 94 در ورودی‌های شهر و خیابان‌های اصلی حداقل 40 هزار مترمربع انجام شده، نقاشی دیواری نیز حدود هزار و 200 متر مربع در سال 93 بوده كه در سال 94، دو هزار متر مربع انجام شده، و در مجموع هزینه برنامه‌های این سازمان 7 میلیارد ریال در سال 94 بوده كه در سال 93 حدود 5/3 میلیارد بوده است.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان همچنین درخصوص اقدامات سازمان فضای سبز گفت: تعداد گونه‌های كاشته شده در سال 94، كاشت بیش از 100 هزار گلدان شب بو، بیش از 10 هزار گلدان پامچال، بیش از 13 هزار گلدان لاله، بیش از 21 هزار گلدان همیشه بهار، بیش از 2 میلیون گلدان بنفشه، بیش از 200 جایگاه گل در سطح شهر با بیش از 12 هزار گلدان و توزیع 3 هزار گل شب بو (گلدانی) بوده است.
درویشی افزود: جمع كل گونه‌های فصلی كاشته شده در بهار سه میلیون و 843 هزار و 210 مورد و جمع كل نهال‌های كاشته شده در نوروز 94، دو هزار و350 نهال بوده كه در مقایسه با سال 93 تقریباً رشد 3 برابری داشته است.
وی ادامه داد: توزیع نهال نیز در نوروز 94 به بیش از 10 هزار نهال رسید كه این آمار در سال 93 بالغ بر 4 هزار اصله بوده است.
وی با عنایت به نامگذاری سال 94 توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار كرد: فعالیت‌های استقبال از بهار سال 94 با برنامه‌ریزی، همبستگی و همكاری مدیران و نیروهای شهرداری همدان انجام شد و این همبستگی و همدلی با به كارگیری امكانات شهرداری سبب رضایت مسافران شد كه این جای خرسندی دارد.
وی در پایان از تمامی اعضای شورای اسلامی شهر همدان به ویژه كمیسیون خدمات شهری، شهردار، معاونان و مدیران و تمام عوامل اجرایی و پشتیبانی كه در اجرای طرح استقبال از بهار حمایت و همیاری نمودند تقدیر و تشكر كرد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار