در راستای ایجاد بازارهای سیار صورت پذیرفت

ساماندهی بیش از 4 هزار دست فروش در سطح شهر مشهد

خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: تحقق ساماندهی بیش از 4 هزار دست فروش در سطح شهر مشهد با راه اندازی بازارهای سیار صورت پذیرفت.

کد مطلب: ۳۳۴۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، جلال قربانی بیان کرد: به منظور رفاه و دسترسی شهروندان به تمامی اقلام اعم از پوشاک، پلاستیک جات، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی، کتاب و... 18 بازار سیار شامل روزبازار، شب بازار، عصربازار و بازارهای کتاب با پراکنش مناسب در سطح شهر مشهد فعال می باشند.

وی با بیان اینکه بیش از 10 ناظر مقیم بر کلیه بازارهای سیار نظارت دارند تصریح کرد: ساعت کار بازارهای سیار شامل 11 روز بازار فعال سطح شهر از 7 الی غروب آفتاب ، 3 عصربازار شامل طلاب، هدایت و امامت از 18 الی 23، 2 شب بازار شامل دانش و طبرسی از 21:30 الی 1:30 بامداد و 2 جمعه بازار کتاب مدرس و امامت از 8 الی 14 می باشد.

قربانی در خاتمه با اشاره به تلاش برای بهبود ارائه خدمات در بازارهای سیار خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از پراکندگی دستفروشان در معابر سطح شهرو رفاه حال شهروندان بازارهای سیار راه اندازی و سبب ساماندهی بیش از 4 هزار دست فروش در سطح شهر شده است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار