مهران رسام در گفت و گو با پانا:

با یاد ˝خانه سبز˝ گریه می کنم

خبرگزاری پانا: مهران رسام تهیه کننده سریال ˝خانه سبز˝ گفت: این سریال را هر شب می‌بینم و به یاد خاطرات شیرینش گریه می کنم.

کد مطلب: ۳۲۸۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد

مهران رسام تهیه کننده سریال "خانه سبز" که این شب ها از شبکه دو سیما بازپخش می شود، درباره حال و هوای این مجموعه توضیح داد: این سریال را هرشب نگاه و با خاطراتش گریه می کنم.

وی ادامه داد: سریال "خانه سبز" مسائل روز جامعه را مطرح می کرد. سعی داشتیم در این سریال ارزش زن را نشان دهیم. از جمله این که یک زن علاوه بر این که یک مادر و همسر خوب است می تواند در محیط شغلی هم موفق باشد و به زندگی اش هم برسد.

تهیه کننده "یادگاری" افزود: این سریال همچنین بر خانواده تاکید داشت. این که در یک ساختمان از پدر بزرگ و مادربزرگ گرفته تا زن و شوهری جوان و خواهر و برادر را با ماجراهایشان می بینیم. همدلی موضوع مهمی در این سریال است. بقیه داستانک ها بهانه ای برای این کلیت هستند. در واقع این مجموعه یک سریال دارای بار آموزشی بود.

وی در پاسخ به این که حرکت برنامه های تلویزیونی به سمت تولیدی شدن را چطور ارزیابی می کند، بیان داشت: با این اتفاق به شدت موافق هستم. چراکه برنامه تولیدی یعنی احترام گذاشتن به مخاطب. هر برنامه ای را نباید به طور زنده روی آنتن برد و این برنامه‌ها صرفا برنامه هایی خاص هستند. ممکن است در این برنامه ها مهمان هر حرفی بزند و این درست نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار