با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

یازدهمین نشست ستاد اجرایی شاهد و ایثارگران استان برگزار شد

خبرگزاری پانا:باحضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان یازدهمین نشست ستاد اجرایی شاهد و ایثارگران استان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۲۵۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،این نشست که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل بنیاد شهید استان و سایر اعضای اصلی ستاد برگزارشد؛ رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، به بیان سیاست های کلی و تشریح اهداف طرح شاهد و ایثارگران پرداخت.

قربانی با بیان اینکه خدمت به دانش آموزان شاهد و ایثارگر جزو وظایف اعتقادی دستگاه آموزش و پرورش است؛ بر استفاده از حداکثر توان و ظرفیت موجود آموزش و پرورش به منظور رشد و تعالی آموزشی و تربیتی دانش آموزان تاکید كرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر تلاش مضاعف برای رسیدگی به برنامه های تحصیلی مدارس شاهد و ایثارگران؛ گفت: می طلبد خدماتی درخور شان این عزیزان ارائه دهیم و امیدواریم در گزارش وضعیت پایان سال شاهد موفقیت چشم گیر دانش آموزان شاهد و ایثارگر استان باشیم.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان نیز به عنوان دبیر ستاد در ابتدای این نشست گزارشی از وضعیت آموزشی، پرورشی،‌ مالی و جاری طرح های شاهد و ایثارگران را ارئه كرد و از ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصیلی 95-94 با استفاده سامانه سجا خبر داد.

احمدی گفت: فرایند ثبت نام با استفاده از این سامانه هوشمند متصل به سامانه ثبت احوال، جهت ورودی پایه اول ابتدایی و سامانه سناد آموزش و پرورش جهت دریافت مشخصات شناسنامه ای و تحصیلی و سامانه سجایای بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت ویرایش اولویت های ایثارگری و سامانه های بکفای آموزش و پرورش و ناجا و نیروهای مسلح جهت شناسایی اولیای متقاضیان و برخورداری از اولویت های پذیرش انجام می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار