مدیر کل آموزش و پرورش در همایش امور تربیتی مازندران:

افتخار امور تربیتی به بنیانگذارانش شهید رجایی و باهنر است

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران در همایش تجلیل از فعالان عرصه تربیت استان، نهاد امور تربیتی را نهادی انقلابی دانست.

کد مطلب: ۳۲۱۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، در همایش تجلیل از فعالان عرصه تربیت استان مازندران، قاسمی با اشاره به قدمت 35 ساله نهاد امور تربیتی گفت: این یک پشتوانه بزرگ تاریخی به طول تاریخ انقلاب اسلامی است که سرمایه بزرگی برای همه فعالان عرصه تربیتی و فرهنگی است.
وی نهاد امور تربیتی را نهادی انقلابی و مبتنی بر عشق دانسته و گفت: با اتکا به عشق است که این نهاد توانست آموزش و پرورش را از بحران نجات دهد و در سالهای دفاع مقدس و سالهای عدم استقرار مدارس، به پایداری نظام آموزش و پرورش کمک کند.
قاسمی در اشاره به توشه ای که از گذشته باقی مانده گفت: امروز مربیان تربیتی و نهاد امور تربیتی همانند گذشته نیست بلکه امروز سرمایه ای دارد که در گذشته نداشته است. امروز از سرمایه گذشته خود برای برنامه های آینده و تربیت نیروهای متعهد برای نظام جمهوری اسلامی بهره می گیرد .
مدیر کل آموزش و پرورش با تأکید بر تفاوت دغدغه های امروز با دیروز در مدارس و تربیت دانش آموزان تصریح کرد: ما امروز با مسائل مختلف اجتماعی که در گذشته وجود نداشت مواجه هستیم که کنترل و مهار آن به عهده مربیان تربیتی و معاونت پرورشی و فرهنگی خواهد بود.
قاسمی نهاد تربیتی را در ترویج زندگی اسلامی مؤثر دانست و ادامه داد: نهاد امور تربیتی باید هم از درون دستگاه تعلیم و تربیت مورد حمایت گیرد و هم در خارج از آموزش و پرورش توسط افرادی که کنشگر امور فرهنگی هستند و از نیروهای تربیت شده نهاد تربیتی بهره گیرند.

وی در پایان گفت: این افتخار برای نهاد امور تربیتی بس که شهیدان رجایی و باهنر بنیانگذاران امور تربیتی هستند و هفته دولت به نام آنهاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار