زمانیان دهکردی در تذکر شفاهی:

مردم از گرانی، بیکاری و عدم ثبات قیمت ناراضی‌اند

خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مردم از گرانی،‌ بیکاری و عدم ثبات قیمت در بازار ناراضی‌‌اند گفت: باید کمک شود که شرایط برای تولید و رشد اقتصادی مهیا شود.

کد مطلب: ۳۱۹۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس سیاسی پانا، سیدسعید زمانیان دهکردی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه 4 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی به رئیس جمهور گفت: مسئله امروز کشور مسئله اقتصادی است و انتظار مردم حل مشکلات اقتصادی در زمینه های مختلف است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز مردم از گرانی، بیکاری و عدم ثبات قیمت در بازار ناراضی اند و باقی مسائل حاشیه ای است لذا باید تدابیری اندیشیده شود که شرایط برای تولید و رشد اقتصادی مهیا شود اما متأسفانه بسیاری از دستگاه‌ها اینگونه عمل نمی کنند.

وی خطاب به رئیس جمهور، معاون محیط زیست و وزیر جهاد کشاورزی گفت: مردم شهید پرور شهرستان شیخ شبان در استان چهارمحال بختیاری با داشتن مردم ولایتمدار به دلیل تصمیم گیری های خاص در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی با مشکلات بسیار روبرو هستند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس ادامه داد:‌برخی مسئولان بدون توجه به وضعیت، منطقه را به یک فضای حفاظت شده تبدیل کردند و نیاز است که به این موضوع رسیدگی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار