نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس خبرداد:

سرمایه گذاری شرکت لاستیک سازی بارز در شهرستان خلخال

خبرگزاری پانا:نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از سرمایه گذاری شرکت لاستیک سازی خودرو بارز در خلخال خبرداد.

کد مطلب: ۳۱۸۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جلیل جعفری بنه در نشستی با سرمایه گذاران شرکت بارز درشهرستان خلخال افزود: این شرکت کارخانه روکش تایر خودرو را در شهرستان خلخال راه اندازی می کند .

وی گفت: فاز اول کارخانه روکش تایر خلخال با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی بخش خصوصی و با پیش بینی تولید سالانه 30 هزار حلقه روکش تایر راه اندازی خواهد شد .

جعفری اظهار داشت: با راه اندازی این واحد صنعتی و تولیدی در خلخال زمینه اشتغال بیش از 100 نفر به طور مستقیم و 200 نفر به صورت غیر مستقیم در این شهرستان فراهم می شود .

فرماندار خلخال نیز در این جلسه از آمادگی برای همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی راغب به سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت و گردشگری این شهرستان خبر داد .

مهدی احمدی افزود: با حذف بوروکراسی اداری از سر راه سرمایه گذاران زمینه را برای تسهیل در سرمایه گذاری های این منطقه هموار می کنیم .

بابک محمودیان مدیرعامل شرکت سهامی ساسان بارز و سرمایه گذار بخش خصوصی کارخانه روکش تایر خلخال هم گفت: پس از پایان مراحل واگذاری زمین مورد نیاز برای احداث کارخانه این شرکت اقدام به آغاز عملیات اجرایی ساخت کارخانه روکش تایر خودرو از اول سال آینده خواهد کرد .

گفتنی است: شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار