دعوت از اصحاب فرهنگ و رسانه گیلان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری پانا: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با صدور بیانیه ای، از عموم مردم بویژه اصحاب فرهنگ و هنر استان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

کد مطلب: ۳۱۴۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،در این بیانیه آمده است: دهه فجر و یوم الله 22 بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزاده جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانه زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) طومار 2500 ساله رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

این بیانیه اضافه کرده: اینک که 35 زمستان طبیعت را به سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی پیوند می زنیم، باید به یاد داشته باشیم که قطعاً مسوولیت هرکدام از ما برای دفاع و حمایت از نهالی که امام راحل در تاریخ این سرزمین کاشته اند و الان درختی تناور است، سنگین تر شده است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در خاتمه این بیانیه گفته: اصحاب فرهنگ و هنر استان در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دوشادوش ملت مؤمن و شهیدپرور ایران اسلامی وفاداری خود را به آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی شان را از اصل متعالی ولایت فقیه و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرده و با حضور حداکثری خود در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه آفرینی و میثاق دیرین خود را با انقلاب محکم تر خواهند کرد.

راهپیمایی پرشور 22 بهمن امسال، همانند سال های گذشته در شهرهای مختلف گیلان برگزار می شود. در رشت نیز طبق مسیرهای اعلام شده، راهپیمایان در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) به یکدیگر می پیوندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار