آشنایی با فیلم های جشنواره فجر/ سینمای ایران ۴

طمع˝بوفالو˝در بندر انزلی

خبرگزاری پانا،فیلم سینمایی ˝بوفالو˝با درامی عاشقانه و حضور بازیگران شناخته شده سینمای ایران مانند پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی در جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید.

کد مطلب: ۳۰۶۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا،فیلم سینمایی «بوفالو» به کارگردانی کاوه سجادی‌حسینی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان اثری اجتماعی با درامی عاشقانه است و داستان شکوفه و پیمان زوج جوانی را روایت می کند که مرتکب دزدی شده‌اند و به بندر انزلی می‌روند تا شخصی را ملاقات کنند غافل از اینکه طمعشان پرخطر است.

پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی، هومن سیدی و پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک ادیب و محمدرضا فتحی در این فیلم سینمایی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان به همایون اسعدیان تهیه کننده، کاوه سجادی حسینی کارگردان، تایماز افسری و کاوه سجادی حسینی فیلمنامه نویس، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده ، مهران ملکوتی صدابردار، صداگذار : محمد کشفی کامیاب امین عشایری طراح صحنه و لباس، مهرداد میرکیانی طراح گریم، آرش زاهدی اصل تدوین، بهرام دهقانی مشاور تدوین، ژرژ هاشم زاده مجری طرح و برنامه‌ریز، مجید کریمی مدیر تولید، نوید سجادی حسینی عکاس، بابک اسدی و شهین محمدی سرمایه گذار اشاره کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار