محجوب در گفت و گو با پانا:

مردم باید برای همه بزرگراه ها همچنین صدر عوارض دهند/ هزینه توسعه بزرگراه ها از جیب مردم تامین شود

خبرگزاری پانا: عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: مردم باید نه تنها برای بزرگراه طبقاتی صدر بلکه برای تمامی بزرگراه های تهران عوارض دهند.

کد مطلب: ۳۰۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا محجوب در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا در خصوص زمزمه هایی مبنی بر اخذ عوارض از طبقه دوم بزرگراه طبقاتی صدر اظهار کرد: اساسا باید از تمامی بزرگراه ها تاکنون نیز عوارض اخذ می شد و اینکه در حال حاضر این احتمال وجود دارد که شهرداری درصدد اخذ عوارض از طبقه دوم بزرگراه صدر است امری عجیب و غیرقانونی نیست.
عضو مجمع نمایندگان تهران افزود: در تمام شهرهای دنیا شهرداری هر ساخت و سازی که انجام می دهد و هر امکانات تازه ای را که به مردم ارائه می دهد، عوارض برای آن در نظر می گیرد و مردم موظف هستند پول این خدمات را پرداخت کنند.
وی تصریح کرد: باید به جای اینکه از پشت بام خانه ها عوارض گرفته می شود، از ساخت و سازهای شهری و به ویژه توسعه بزرگراه ها از مردم عوارض اخذ کرد و کیلومترها بزرگراه در پایتخت احداث می شود و هر شهروندی که دلش می خواهد در بزرگراه ها سفر کند باید عوارض دهد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام موافقت با اخذ عوارض از طبقه دوم بزرگراه صدر، گفت: اساسا اصلا نباید بودجه ای در خصوص توسعه اتوبان ها در تهران اختصاص یابد و هزینه این پروژه ها باید از جیب مردمی که از این بزرگراهها استفاده می کنند و هوای اتوبان گردی به سرشان می زند، تامین شود.
محجوب خاطرنشان کرد: مسئولان برای کاهش آلودگی هوا هیچ اقدامی نمی کنند و اعتبارات ویژه آلودگی هوا را صرف ساخت و سازهای بزرگراهی و پهن کردن جاده ها می کنند تا ایران خودرو و دیگر کارخانه های خودروسازی اقدام به تولید بیشتر خودرو کرده و آن ها را وارد خیابان ها می کنند و همین ها باعث آلودگی هوا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار