شهردار منطقه ۶ مشهد خبر داد:

خدمتی جهادی در محرومیت زدایی از حاشیه شهر

خبرگزاری پانا: شهردار منطقه 6 مشهد از رسیدگی به نقاط محروم منطقه ی شش مشهد خبر داد.

کد مطلب: ۳۰۱۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6 مشهد، قاسم زوکی نژاد گفت: منطقه 6 منطقه ای است که به لحاظ قرار گرفتن در حاشیه شهر و الحاق بافت روستایی به آن نیازمند تامین بسیاری از زیرساخت های اولیه است .
وی ادامه داد: یکسان سازی خدمات این بخش ها با سایر نقاط منطقه، همتی جهادی می طلبد که خوشبختانه شهرداری منطقه 6 نیز در این امر اقدامات خوبی را به انجام رسانده است .
شهردار منطقه 6 مشهد خاطر نشان کرد: در همین راستا ، محرومیت زدایی از این بخش ها به طور ویژه ای در دستور کار قرار گرفته است، به گونه ای که تنها در ناحیه 4 منطقه 6 تنها در 6 ماهه دوم سال بیش از 5 هزار متر مربع آسفالت به انجام رسیده است .
وی افزود علاوه بر آسفالت معابر اصلی و فرعی، نزدیک به 2 هزار و 500 متر مربع از معابر آماده آسفالت است و خاکبرداری ها و زیرسازی های لازم صورت گرفته است .
قاسم زوکی نژاد همچنین هدایت آبهای سطحی را یکی دیگر از الویت های اصلی مدیریت شهری دانست و گفت: به دلیل غیر اصولی بودن بسیاری از ساخت و ساز ها و عدم رعایت اصول شهرسازی ، مشکلات زیادی بر سر راه اجرای پروژه های عمرانی وجود دارد که علارغم همه این معضلات ، بیش از 2هزار متر طول جدول کانیو، جدول قاشقی و کانال به منظور جمع آوری آب های سطحی در سطح ناحیه 4 به اجرا درآمده است .
این مقام مسئول تاکید کرد: با اجرای این طرح معابری از جمله، حر80 و فرعی های آن و معابر فرعی خیابان چمران آسفالت و جداول و کانال های آن بهسازی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار