مخازن روغن گیری مستهلک کارخانه روغن نباتی شیراز منتقل می شود

خبرگزاری پانا:مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری شیرازگفت: تا پایان بهمن ماه امسال(1393) مخازن روغن گیری مستهلک و قسمت هایی از کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز که از چرخه تولید خارج شده جمع آوری و از محل فعلی کارخانه انتقال داده می شود.

کد مطلب: ۲۹۹۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بهنام جعفری در جریان بازدید از کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز افزود: وجود این کارخانه در مکان فعلی همواره به دلیل ایجاد آلودگی و بوی نامطبوع و قرار گرفتن در محدوده شهری و مجاورت منازل مسکونی، همواره مورد اعتراض مردم و نهادهای نظارتی بوده است.

وی ادامه داد: با پیگیری های مکرر و اخطارهای قانونی از سوی کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، مسوولان این کارخانه ملزم به نصب سیستم فیلتراسیون یا دستگاه تصفیه هوا برای کاهش آلودگی هوا و بوی نامطبوع شدند که با پیگیری های انجام شده دستگاه تصفیه نیز در اواسط آذرماه امسال نصب شد.

جعفری، در خصوص انتقال کامل این کارخانه روغن نباتی به منطقه ویژه اقتصادی شیراز هم گفت: انتقال چنین پروژه عظیمی مستلزم هزینه های مالی سنگین و برنامه های دقیق است که با پیگیری های جدی و مستمر این سازمان و شهرداری شیراز شاهد تحقق این مهم خواهیم بود.

او اظهار کرد: با توجه به برنامه زمانبندی اعلام شده توسط مسوولان کارخانه، مقرر گردید هیاتی متشکل از اداره های مسوول هر یک ماه یکمرتبه از روند پیشرفت فیزیکی و عمرانی ساخت محل جدید کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی بازدید بعمل آورند و پیشرفت کار را مطابق برنامه زمانبندی جهت انتقال کنترل کنند.

کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز حدود 60 سال پیش در محلی که سابقا گود خزینه نامیده می شد واینک به بولوار چهل مقام مشهور است، ساخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار