دستگیری فعالان غیر مجاز اینترنتی در اردبیل

خبرگزاری پانا: با تلاش ماموران پلیس فتا اردبیل اعضای پنج نفره یک باند که اقدام به فعالیت غیر مجاز اینترنتی می‌کردند، دستگیر شدند.

کد مطلب: ۲۹۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ماموران پلیس فتا اردبیل در پی رصد و پایش اینترنتی دریافتند پنج نفر با طراحی وبلاگی با آدرس مشخص در فضای مجازی اقدام به درج نگاره‌های مبتذل و فعالیت‌های غیراخلاقی می‌کنند که بلافاصله تحقیقات خود را پیرامون شناسایی و دستگیری فعالان غیرمجاز اینترنتی آغاز کردند.

بر این اساس، با تحقیقات پلیس مشخص شد فعالیت‌های غیرمجاز اینترنتی توسط اعضای پنج نفره متشکل از چهار مرد و یک زن که دارای تحصیلات دانشگاهی و اکثراً جوان هستند انجام می‌شود.

در ادامه طی عملیاتی هر پنج نفر دستگیر و به پلیس فتا انتقال یافته و تحت بازجویی قرار گرفتند.

افراد دستگیر شده در بازجویی‌های انجام شده به فعالیت غیرقانونی خود اعتراف و علت آن را ناآگاهی و سردرگمی اعلام کردند.

متهمان با پرونده تنظیمی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری 11 معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در خلخال

همچنین بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان خلخال از دستگیری 11 معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در منطقه خلخال خبر داد.

حسین بهمنی در تشریح نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خلخال اظهار داشت: این طرح با هدف افزایش احساس آسایش و آرامش عمومی مردم و پاکسازی مناطق آلوده از حیث عناصر ناباب و سلب تحرک از مجرمان به مدت پنج روز با حضور یگان‌های مختلف انتظامی شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح 11 معتاد و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و از آنان مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

بهمنی به نتایج دیگر اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: دستگیری چهار سارق و کشف دو فقره سرقت، دستگیری 18 مشمول غایب و سرباز فراری، کشف ده‌ها دستگاه تجهیزات گیرنده امواج از ماهواره از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی همچنین از اجرای طرح ارتقای انضباط ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور خبر داد.

وی تصریح کرد: در این طرح 805 راننده خودرو و 18 راکب موتورسیکلت به علت نقض قوانین راهنمایی و رانندگی و ارتکاب تخلفات اعمال قانون شده و تعدادی خودرو و موتورسیکلت نیز به پارکینگ منتقل شد .

منبع: فارس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار