مشق مهربانی : بازدید از سرای پارسا، مرکز نگهداری کوکان معلول ذهنی و جس

خبرگزاری پانا :در این دیدار که معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش و تعدادی از دانش آموزان حضور داشتند. ضمن بازدید ، کودکان این مرکز را مورد مهر و محبت خود قرار دادند

کد مطلب: ۲۹۱۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، محمد پور گفت : توجه به هم نوعان معلول و کم توان ذهنی و عیادت از ایشان توفیقی الهی است و توجه به کار سخت و طاقت فرسای پرستاران این مرکز و آموزش دادن به این عزیزان از امور خیر خواهانه و با قیات صالحات است ، توجه به مشکلات و معضلات موجود در کار و نگهداری و مراقبت از کودکان را معامله ای اخروی است و ما کار این عزیزان را ارج می نهیم و از زحمات آنان سپاسگزاری نموده و از خداوند بزرگ آرزوی توفیق ، صحت و سلامتی برای این عزیزان داریم. همچنین از تلاشهای مدیر این مرکز تقدیر و تشکر گردید و مقداری وسایل مورد نیاز این کودکان در اختیار مسئولین این مرکز قرار گرفت .

در پایان مدیر این مرکز از مجموعه مدیریت آموزش وپرورش تقدیر و تشکر نمودند.محمد پور گفت : توجه به هم نوعان معلول و کم توان ذهنی و عیادت از ایشان توفیقی الهی است و توجه به کار سخت و طاقت فرسای پرستاران این مرکز و آموزش دادن به این عزیزان از امور خیر خواهانه و با قیات صالحات است ، توجه به مشکلات و معضلات موجود در کار و نگهداری و مراقبت از کودکان را معامله ای اخروی است و ما کار این عزیزان را ارج می نهیم و از زحمات آنان سپاسگزاری نموده و از خداوند بزرگ آرزوی توفیق ، صحت و سلامتی برای این عزیزان داریم. همچنین از تلاشهای مدیر این مرکز تقدیر و تشکر گردید و مقداری وسایل مورد نیاز این کودکان در اختیار مسئولین این مرکز قرار گرفت .

در پایان مدیر این مرکز از مجموعه مدیریت آموزش وپرورش تقدیر و تشکر نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار