مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

قهرمانان رقابتهای بازیهای آسیایی و پارآسیایی 2014 تجلیل می شوند

خبرگزاری پانا:مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت :11 آذر آیین تجلیل از قهرمانان رقابتهای بازیهای آسیایی و پارآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی و رقابتهای جهانی و آسیایی در سال 93 با حضور استاندار آذربایجانشرقی در تبریز برگزار میشود.

کد مطلب: ۲۸۷۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمد شروین اسبقیان در جمع خبرنگاران گفت: آذربایجانشرقی همیشه سرفراز و ‏قهرمان پرور که همواره مهد غیورمردان و شیرزنان بوده و در عرصه های مختلف ‏ایثار و سازندگی ، جوانمردی و پهلوانی ، ملی و مذهبی ، سیاسی و اقتصادی ‏و اجتماعی و ورزش زبانزد بود و خواهد بود و با سعی و تلاش و استفاده از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت ‏آیت الله خامنه ای با توسعه ورزش همگانی جامعه و فضایی توام با نشاط و ‏موفقیت همراه با سلامتی فراهم خواهیم نمود.

وی هدف از تجلیل از قهرمانان و مربیان برتر را ایجاد انگیزه برای کسب رتبه های بالاتر در مسابقات کشوری و تودنمنت های مهم بین المللی ، آسیایی و جهانی دانست.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در ادامه بیان کرد : در این مراسم با شکوه و در خور شان و منزلت ورزشکاران و مدال ‏آوران آذربایجانشرقی در بازیهای آسیایی و پارآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی ، شش هیات برتر ورزشی استان در سال 1392 ، مربیان حاضر در بازیهای آسیایی و پارآسیایی و قهرمان و مدال آور رقابتهای جهانی و آسیایی در سال 1393 تجلیل و قدردانی خواهد شد.

آیین تجلیل از قهرمانان رقابتهای جهانی و آسیایی و مربیان برتر استان روز سه شنبه 11 آذر از ساعت 16 الی 18 با حضور استاندار آذربایجانشرقی در تالار جمهوری فرمانداری شهرستان تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار