امام جمعه شهرستان آشتیان:

بسیج عملکرد و پرونده ای درخشان دارد

خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان آشتیان گفت: بسیج عملکرد و پرونده ای درخشان دارد و اوج این درخشندگی در سال های دفاع مقدس رقم خورده است.

کد مطلب: ۲۸۵۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام نیشابوری در دیدار با جمعی از بسیجیان شهرستان آشتیان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، افزود: ترویج فرهنگ بسیج باید از جمله اهداف و اقدامات شما بسیجیان باشد چراکه این امر مورد تاکید امام راحل ومقام عظمای ولایت بوده است و می بایست این فرهنگ و تفکر را به نسل جوان و آیندگان انتقال داد و آنها را با این فرهنگ آشنا کرد، البته این مهم کاری زمان بر است که کوشش و تلاش بسیار لازم دارد.
وی با اشاره اینکه امام خمینی(ره) به مسئولین کشور فرمود «کارها و فعالیت هایی که انجام می دهید به مردم بگویید تا آنها نیز در جریان امور قرار بگیرند.» ادامه داد: من از شما بسیجیان انتظار دارم تا با تبین برنامه های انجام شده توسط بسیج هم فرهنگ بسیجی را ترویج داده، هم از فکر جمعی استفاده کنید تا مانع اختلاف افکنی و شایعه پراکنی دشمنان انقلاب شوید.
امام جمعه شهرستان آشتیان تصریح کرد: از بین بردن و منحرف کردن فرهنگ و ایدئولوژی بسیج از اهداف بیگانگان برای ضربه زدن به انقلاب و مکتب عاشورا است که برای مقابله با این دسیسه ها لازم است بسیج کیفی سازی شود و به حمد الله فرماندهان ارشد به فکر هستند و تشکیل شجره طیبه بسیج از جمله اقداماتی است که در این راستا صورت گرفت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان نیز با اعلام برنامه های هفته بسیج گفت: در روزپنجم آذر ماه تجمع بسیجیان شهرستان را خواهیم داشت و همچنین در روز پنجشنبه هفته جاری گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهیدان شهرستان را همراه با مردم شهید پرور آشتیان برگزار خواهیم کرد.
محمد گودرزی افزود: فرمایشات اما خمینی(ره) و مقام معظم رهبری راهنمای ما در انجام وظایف است و نخواهیم گذاشت تا دشمنان اسلام به اهداف پلید خود که از بین بردن نظام جمهوری اسلامی برسند تا بتوانند این بیداری اسلامی و مقاومت هایی که در برابر استکبار در سراسر جهان تشکیل شده است، را نابود سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار