رئیس بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود:

طلاب و روحانیون با بسیج پیوندی نا گسستنی دارند

خبرگزاری پانا: مسئول بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود گفت: مکتب بسیج،مکتب اسلام ناب است و روحانیون و طلاب نیز که خود دانش آموخته مکتب اسلام ناب هستند با بسیج پیوندی ناگسستنی دارند.

کد مطلب: ۲۸۳۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از سمنان و به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، مهدی رعایتی گفت: بسیج معجزه انقلاب اسلامی است که از بدنه فعال جامعه رشد و نمو پیدا کرده است و امروز درختی تناور شده که دیگر نمی توان با آن مقابله کرد و باید از آن حفظ و حراست نمود.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج در تمام اقشار جامعه حضور دارد و مکتب و فرهنگ بسیجی در جامعه امروز جایگاه والایی دارد و مورد تأکید همه مسئولان نظام و ولایت فقیه است.

رعایتی با اشاره به این مقدمه و با بیان اینکه طلاب و روحانیون حضور فعال در بسیج دارند، اظهار کرد: مکتب بسیج،مکتب اسلام ناب است و روحانیون و طلاب نیز که خود دانش آموخته مکتب اسلام ناب هستند با بسیج پیوندی ناگسستنی دارند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در این هفته مبارک گفت: اصلی‌ترین و شاخص ترین برنامه ما گردهمایی روز قشر بسیج طلاب و روحانیون است که در هفته بسیج اجرا خواهد شد.

وی افزود: اعزام مبلغ به پایگاه ها و مدارس و برگزاری آموزش نظامی سلاح های سنگین با همکاری گردان سیدالشهدا از برنامه‌های ما در هفته بسیج است.

رعایتی عنوان کرد: آذین‌بندی پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیون، نشست‌های روشنگری و بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران طلاب و روحانی، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، پیاده روی و کوهپیمایی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری از جمله برنامه ها در هفته بسیج است.

وی با تأکید بر کیفیت برنامه های اجرایی بیان کرد: تلاش داریم محوریت کارهای این هفته بر مبنای مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است، اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار