جواد شمقدری در گفت و گو با پانا:

ساخت ˝ انقلاب دوم ˝در دستان سرافراز است/ این سریال فیلم سینمایی می شود

خبرگزاری پانا: جواد شمقدری با اشاره به احتمال ساخت سریال ˝ انقلاب دوم˝ در پایان سال جاری گفت: این مجموعه در سه فصل ساخته می شود که روایت تسخیر لانه جاسوسی است.

کد مطلب: ۲۸۲۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

جواد شمقدری که قصد دارد سریال «انقلاب دوم» را بسازد از موضوع سه فصل این مجموعه و روایت 444 روز اسارت نیروهای آمریکایی و همچنین مستند بودن روایت از تسخیر لانه جاسوسی سخن گفت.

جواد شمقدری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا؛ با اشاره به این مطلب که پیش تولید سریال " انقلاب دوم" آغاز شده است ؛ گفت: پیش تولید این کار شروع شده است و داستان این فصل از انقلاب اسلامی تا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را در برمی‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ایده کلی این سریال در سه فصل است و ما فعلا روی فصل اول آن کار می‌کنیم. توافقاتی هم درباره فصل‌های دوم و سوم آن انجام گرفته است که البته زمان می‌برد تا به نگارش دربیاید.

رئیس سابق سازمان سینمایی در ادامه تصریح کرد: البته هماهنگی ها برای ساخت این سریال در دوره آقای ضرغامی صورت گرفت اما باید ببینیم که رئیس سازمان صدا و سیما علاقه ای به ساخت این مجموعه دارد یا نه.

شمقدری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در فصل نخست بیشتر بازیگران در سنین 16 تا 23 سال هستند؛ گفت: در فصل اول این کار عمده قصه ما با شخصیت‌هایی سپری می‌شود که بین 16 تا 23 سال سن دارند و بنابراین مجبوریم از بازیگرانی استفاده کنیم که ناشناخته تر هستند؛ البته چند چهره شناخته شده در این سریال حضور خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: فصل دوم این مجموعه به حوادث بعد از تسخیر لانه جاسوسی و اسارت جاسوسان آمریکایی اختصاص دارد و آمریکا می‌فهمد که به راحتی نمی‌تواند گروگان‌ها را آزاد کند و تئوری‌های جدیدی را شکل می‌دهد. در این فصل به حوادث 444 روز و حوادث و اتفاقاتی که در این مدت رخ می‌دهد، پرداخته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار