در هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد؛

امضاء تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش با اداره کل کتابخانه ها

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان از امضاء تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش با اداره کل کتابخانه ها خبرداد.

کد مطلب: ۲۸۱۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، احمد مهرانی با اعلام این خبر افزود: این تفاهم نامه زمینه ها بسط فعالیت های مرتبط با کتاب و کتابخوانی را در برمی گیرد که به تناسب ظرفیت های موجود در هر دو مجموعه، مقوله کتاب و کتابخوانی مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب درهفته کتاب وکتاب خوانی درسراسر استان خبر داد و گفت:به منظور ایجاد میل وافزایش انگیزه ورغبت وعادت دادن دانش آموزان به مطالعه وهمچنین توسعه فرهنگ کتابخوانی،در شهرستان بندرعباس نمایشگاه با سه هزارجلد کتاب و200عنوان درکانون غدیر بندرعباس برپاست که این نمایشگاه تا28آبان دایراست.

مهرانی افزود : برنامه ای جهت بازدید مدارس از نمایشگاه ترتیب داده شده است که روزانه 12 آموزشگاه ازنواحی یک ودو می توانند از نمایشگاه دیدن نمایند .

وی درادامه گفت : کتابهای موجود برای دانش اموزان وفرهنگیان با تخفیف 30درصد به فروش می رسند و جهت ترغیب دانش آموزان به مطالعه به دانش آموزان بازدید کننده از نمایشگاه یک جلد کتاب اهدا خواهد شد .

وی تأکید کرد : خرید کتاب از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان با تأکید براهمیت کتاب وکتاب خوانی گفت: دین مبین اسلام به کتاب وکتابخوانی اهمیت فوق العاده ای زیادی قایل است تا جایی که معجزه پیامبراسلام کتاب مقدس قرآن است .

مهرانی افزود: اولین آیاتی که برپیامبرنازل شد امر به خواندن درآن مشهود است واهمیت کتاب وکتابخوانی وعظمت وشرافت کتاب دراسلام تاجایی است که خداوند به قلم وآن چه با آن می نویسند سوگند یاد می کند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار