برقراری 10 هزار تماس با سامانه سامد در نیمه اول امسال

خبرگزاری پانا : مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: در نیمه اول امسال بالغ بر 10 هزار تماس با سامانه تلفن 111 برقرار شده است. .

کد مطلب: ۲۷۸۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر ،

عباس قلی پور با تسلیت ماه محرم اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف ما این است که همه مردم ناظر بر عملکرد دولت و دستگاه های اجرایی باشند و نظرات خود را از دورترین تا نزدیکترین نقاط استان در کمترین زمان ممکن از طریق تلفن 111 به ما اعلام کنند.

وی تصریح کرد: تلاش شده در کمترین زمان ممکن به شکایات و درخواست ها پاسخ داده شود و حتی الامکان پیامی بدون پاسخ نماند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر عنوان کرد: سعی شده با تعامل، همکاری و مساعدت مدیران محترم دستگاه های اجرایی تمامی موارد ثبت شده رسیدگی و حتی الامکان پاسخ مثبت داده شود.

قلی پور با بیان اینکه تلاش شده حتی الامکان از حقوق شهروندان صیانت شود و با همه اعمال خلاف قانون در دستگاه های اجرایی بطور قاطع برخورد شود، افزود: انتظار داریم مردم چشم نظارتی دولت باشند و تخلفات را سریعا به ما اطلاع دهند تا پیگیری کنیم.

وی بیان کرد: همچنین در صورتی که پاسخ دستگاه اجرایی در بخش شکایت از دستگاه ها برای متقاضی قابل قبول نباشد یک هیات حل اختلاف در اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تشکیل شده تا به اینگونه موارد رسیدگی کند.

وی خاطرنشان کرد: جلسات این هیات با حضور نمایندگان استانداری، نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی و شخص متقاضی برگزار می شود که تصمیم نهایی این هیات برای دستگاه اجرایی لازم الاجراء است.

عباس قلی پور گفت: از زمان تشکیل جلسات این هیات 90 درصد آراء به نفع شاکیان صادر شده است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر اظهار کرد: در نیمه اول امسال بالغ بر 10 هزار تماس با سامانه تلفن 111 برقرار شده که 75 درصد تماس های تایید شده در دستگاه های اجرایی ثبت خدمت شده است.

وی یادآور شد: از مجموع موارد ثبت شده 74 درصد در خواست در خصوص اشتغال، مساعدت مالی و خدمات درمانی، 10 درصد شکایت و بقیه موارد نیز شامل انتقاد، گزارش، طرح ایده و مشاوره بوده است.

قلی پور افزود: از مجموع مورد ثبت شده بیشترین موراد مربوط به اداره کل کمیته امداد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تماس ها از ساعت 9 صبح تا 13 بعدازظهر دریافت شده است، گفت: همچنین مدت زمان رسیدگی به شکایات و در خواست ها از حداقل 48 روز به یک هفته کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: سامانه سامد 111 بصورت شبانه روزی در خدمت مردم عزیز استان و آماده دریافت شکایات، گزارشات، انتقادات، طرح ها و ایده ها و در خواستهای مردم شریف استان بوشهر است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر با بیان اینکه بی صبرانه مشتاق دریافت پیام های هم استانی های عزیز هستیم، عنوان کرد: تمام اطلاعات ثبت شده در سامانه سامد محرمانه بوده، ولی در صورت درخواست متقاضی عین فایل صوتی تماس گیرنده نیز برای مدیر دستگاه اجرایی قابل ارسال

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار