کارت منزلت سالمندان تجمیع می شود

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: شهرداری باید تعریف روشنی از تمهیدات لازم برای سالمندان داشته باشد و به ارائه خدمات یکسان و یکپارچه از تسهیلات به این قبیل از شهروندان مبادرت ورزد.

کد مطلب: ۲۷۷۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی با بیان ضرورت رسیدگی به امور خدماتی و رفاهی سالمندان شهر تهران، مرجع تعیین تکلیف وضعیت سالمندان شهر را مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: شهرداری باید تعریف روشنی از تمهیدات لازم برای سالمندان داشته باشد و مبادرت به ارائه خدمات یکسان و یکپارچه ای از تسهیلات به این قبیل از شهروندان نماید.

وی با اشاره به لزوم نظم و انتظام امور و در عین حال تسریع بیشتر در انجام کارهای مربوط به سالمندان و عرضه خدمات متناسب و شایسته، بر اتخاذ شیوه هایی در مدیریت خدمات اجتماعی و رفاهی به سالمندان تأکید کردکه خللی بر تعاملات و همکاری های متقابل سازمان فرهنگی- هنری و معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری وارد نسازد.

امرودی با برشماری مشکلات کارت های متعدد که سبب سردرگمی های ناخواسته برای دارندگانش خواهد شد، خواستار تمرکز کارها، هم افزایی ها و تجمیع امور مربوط به سالمندان، و مرجع واحد صدور کارت منزلت های چند منظوره در یکی از واحدهای مرتبط ترسازمانی در شهرداری شد.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری، در ادامه مدیریت شهری را موظف به بررسی برنامه ی 10ساله ای دانست که باید متناسب با درآمد و منابعش برای شهروندان در بخش های مختلف خدماتی - اجتماعی - شهری و... ارائه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار