از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری صورت می‌گیرد؛

حمایت از 10 بسته حمایتی فرهنگ وهنر تا سقف 100 میلیارد ریال

خبرگزاری پانا: ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 10 بسته حمایتی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر، از سقف یک تا 100میلیارد ریال حمایت مالی می‌کند.

کد مطلب: ۲۷۴۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محتویات 10 بسته حمایتی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طراحی و تدوین شد.

بنابراین گزارش، حمایت از طراحان در حوزه‌های مختلف (بسته طراحی) و حمایت از شرکتهای صادراتی و نمایشگاه‌های فروش محصولات ایران در خارج از کشور (بسته صادرات) به ترتیب از سقف پنج تا 20 میلیارد ریال و 10 تا 100 میلیارد ریال انجام می‌شود.

همچنین سقف حمایت از شرکتهایی که در حوزه برندسازی محصولات صنایع دستی فعالیت کنند (بسته برندینگ) از پنج تا 20 میلیارد ریال و سقف حمایت از ثبت اصالت فرهنگی استادان حوزه فرهنگ و هنر (بسته اصالت فرهنگی) از جمله بسته‌های حمایتی تعریف شده ویژه اصحاب این حوزه دو میلیارد ریال تعیین شده است.

شرکتهای علاقه‌مند به فعالیت در بسته نوآوران یک و دو به ترتیب از پنج تا 10 و یک تا پنج میلیارد ریال مورد حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار می‌گیرند.

برای بسته‌های نوسازی (حمایت از نوسازی کارگاه‌ها) و لیزینگ محصولات ستاد نرم (بسته توسعه بازار) سقف حمایتی یکسان یک تا پنج میلیارد ریال تعیین شده است.

سقف حمایتی تعیین شده برای بسته حمایت از ارتقای کیفی خدمات و محصولات (بسته استانداردسازی) یک تا 10 میلیارد ریال تعیین شده، این در حالی است که تسهیلات 12 میلیون تومانی در حمایت از پایان‌نامه‌های دکترا و 6 میلیون تومانی در حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد در زمینه بکارگیری روش‌های علمی روز دنیا و مفاهیم مدیریت تکنولوژی در زمینه ساخت و تولید صنایع دستی و صنایع فرهنگی به (بسته تولید علم) اختصاص یافته است.

مهمترین هدف و فعالیت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ورود به عرصه اقتصاد فرهنگ و هنر است، از این رو 10 بسته حمایتی طراحی شده در راستای تحقق این هدف طراحی و تدوین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار