مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان:

مراکز کاریابی نقش مهمی در هدفمندی آموزش های مهارتی دارند

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان پس از بازدید از تعدادی ازدفاتر کاریابی کلانشهر اهواز درجلسه ای با رئیس کانون مراکز کاریابی استان خوزستان طرح ارتباط مستقیم آموزشهای فنی و حرفه ای و دفاتر مراکز کاریابی را برای تعامل دو سویه بررسی شد.

کد مطلب: ۲۷۲۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان پس از بازدید از تعدادی ازدفاتر کاریابی کلانشهر اهواز درجلسه ای با رئیس کانون مراکز کاریابی استان خوزستان طرح ارتباط مستقیم آموزشهای فنی و حرفه ای و دفاتر مراکز کاریابی را برای تعامل دو سویه بررسی شد.
رحمن قلاوند عنوان کرد: به منظور هدفمند کردن آموزشهای فنی و حرفه ای متناسب با نیاز بازار کار و در جهت اشتغال جوانان جویای کار و ارتقای مهارت شاغلین نیاز به مشاوره پیش از آغاز آموزش و هدایت شغلی بعد از اتمام دوره مهارتی توسط مراکز کاریابی احساس می شود.
قلاوند تصریح کرد: مراکز کاریابی حلقه گم شده حوزه آموزش و اشتغال هستند و با ارتباط موثر و سازنده و تبادل اطلاعات باعث می شود آموزشهای مهارتی مبتنی بر نیاز شغلی جامعه برنامه ریزی و اجرا شود. وی بیان داشت: این مراکز نقش مهمی در هدفمندی آموزشهای فنی و حرفه ای داشته و کمک شایانی در حل مشکل اشتغال کارآموزان جویای کار دارند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان
خاطرنشان کرد: بدنبال آن هستیم تا کارفرمایان نیاز نیروی انسانی خود را به دفاتر کاریابی اعلام و این مراکز با توجه به اطلاعات اخذ شده نیروی آموزش دیده و ماهر مراکز آموزش فنی و حرفه ای را به کارفرمایان معرفی نمایند و از سوی دیگر مراکز آموزش فنی و حرفه ای برنامه ریزی آموزشی خود را براساس نیروی انسانی پیاده سازی نمایند. قلاوند گفت: مقرر شد بررسی دقیق تر اجرای این طرح در جلسات آتی و با حضور دستگاههای اجرایی متولی اشتغال انجام شود. در پایان این بازدید فرآیند ثبت نام در مراکز کاریابی از طریق نرم افزار جامع موسسات کاریابی دولتی توسط کارشناسان مرکز کاریابی مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار