ازحرم حضرت امام خمینی (ره) تا حرم امام رضا(ع):

رکاب‌زنی حرم تا حرم تیم دوچرخه سواری وزارت راه و شهرسازی

خبرگزاری پانا: رییس اداره توسعه منابع انسانی و تحول اداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : تور دوچرخه‌سواری حرم تا حرم به مناسبت دهه امامت و ولایت در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و در راستای تعمیم و گسترش فعالیت‌های فرهنگی - ورزشی به مدت 10 روز توسط تیم دوچرخه سواری وزارت راه و شهرسازی متشکل از دو چرخه سواران ادارات راه و شهرسازی سراسر کشور اجرا شد.

کد مطلب: ۲۷۰۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی اداره راه و شهرسازی خراسان رضوی ،محسن مسعودی با اعلام این مطلب گفت : این تیم متشکل از 13نفر دوچرخه سوار حرفه‌ای از کارکنان ادارات راه و شهرسازی سراسر کشور بود که مسیر حرم حضرت امام خمینی (ره) تا حرم امام رضا(ع) را در طول 10 روز و هر روز به مسافت 200 تا 220 کیلومتر رکاب زدند .

وی افزود: این برنامه به سه منظور توسعه ورزش همگانی در بین جامعه و خصوصاً کارکنان ، دوم آمادگی جسمانی و سلامت کارکنان و سوم جنبه معنوی برنامه از حرم حضرت امام خمینی (ره) شروع شده و به حرم حضرت امام رضا(ع) ختم شد .

مسعودی گفت : در مورد مسائل امنیتی و اسکورت دوچرخه‌سواران در طول مسیر نیز اداره کل همراه این عزیزان بوده است .

شایان ذکر است این تیم دوچرخه سواری روز 21 مهر ماه وارد شهر مشهد مقدس می‌شود و برنامه اختتامیه در شهر مشهد مقدس با حضور مسئولین با تشرف به حرم امام رضا (ع) و زیارت قبور صحابه حضرت در خواجه ربیع و خواجه مراد و شهدا برگزار شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار