رئیس سازمان جهاد كشاورزی سمنان در جلسه كمیته تنظیم بازار محصولات كشاور

برای خرید و توزیع میوه سال نو باید مدیریت كارآمد اعمال گردد

خبرگزاری پانا: اولین جلسه کمیته تنظیم بازار و توسعه صادرات محصولات كشاورزی با حضور مسئولات بخش كشاورزی و دیگر اعضا در سالن جلسات شهید شاهی سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۲۶۷۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از سمنان و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سمنان، رئیس سازمان جهاد كشاورزی استان بر مدیریت كارآمد در خرید و توزیع میوه شب عید بدون هیچ دغدغه و نگرانی برای آحاد مردم استان تاكید کرد.

سید مجید موسوی گفت: كمیته تنظیم بازار با مشاركت همه اعضا و دست اندركاران باید طوری برنامه ریزی و عمل كنند كه علاوه بر تامین و ذخیره سازی میوه مناسب و كافی، برای مردم با قیمت مناسب توزیع شود تا مردم استان برای تهیه میوه شب عید نگرانی نداشته باشند.

خدابخش عرب سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان با توجه به اهمیت كار كمیته تنظیم بازار محصولات كشاورزی و تامین و توزیع میوه شب عید گفت: كمیته در وقت مقتضی و با فوریت در خصوص تامین میوه سال نو اقدام خواهد كرد و برای رفع تنگناها نحوه تامین، ذخیره سازی، شبكه توزیع و نظارت مورد بررسی لازم قرار خواهد گرفت.

در پایان جلسه مقرر شد سازمان تعاون روستائی استان، مدیریت باغبانی و اداره تنظیم بازار سازمان در اسرع وقت نسبت به بررسی میزان خرید، محل تامین منابع اعتباری و محل ذخیره سازی اقدام و برآوردهای لازم را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار