استاندار مازندران:

موفقیت های پلیس در جامعه همسو با تلاش دولت کارآمد است

خبرگزاری پانا : استاندار مازندران موفقیت های پلیسی در جامعه را همسو با تلاش دولت کارآمد دانست .

کد مطلب: ۲۶۷۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا وبه گزارش مهدی پورعرب خبرنگار حوزه اجتماعی ما، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه پلیس در جوامع وکشورهای مختلف جهان مظهر ونماد تامین نظم وامنیت شناخته می شود گفت : در جمهوری اسلامی ایران پلیس مظهر اقتدار واز نیروهای مقتدر در تامین نظم وامنیت وبرقراری آسایش برای مردم در جامعه است .

وی همچنین با اشاره به اینکه جرم شناسان ومتخصصان این حوزه جرم را معلول جامعه می دانند افزود : جامعه بستر جرم وناهنجاریها است وبرای جلوگیری از وقوع جرم در این پدیده ، نیروی انتظامی باید برای اشاعه حضور غیر نظامی وارتباطات فرهنگی ونیز گسترش فعالیت های رسانه ای تلاش کند .

مقام عالی دولت در استان مازندران با تاکید برآراستگی ، اقتدار وسعه صدر پلیس در ماموریت های محوله در جامعه تصریح کرد : نیروی انتظامی مظهر ونماد ارزشهای اخلاقی واسلامی در جامعه است وباید با چالاکی همراهی جامعه را به عنوان سرمایه در عملکرد و ارتباط نزدیک مردم با پلیس در لایه های مختلف اجتماعی در حوزه های مختلف فرهنگی واجتماعی ، به عنوان یک امر مهم حفظ کند .

فلاح همچنین نیروی انتظامی مازندران رادر انجام وظایف خود در استان موفق دانست وضمن تقدیر از فرماندهی انتظامی ونیروهای تحت امر ودر برقراری آرامش وامنیت یادآور شد : با اقدامات خوب پلیس در استان تاکنون شاهد رفتار ضد امنیتی نبودیم واین افتخار در راستای همسویی با عملکرد دولت تدبیر وامید حاصل گردید .

وی با اشاره به آمار بالای سفر وحضور مسافران وگردشگران در فصول مختلف سال به مازندران خواستار ایجاد زیر ساختهای بیشتر در استان شد وگفت : با تجهیز امکانات جاده ای وحضور به موقع راهور ناجا در محورهای مواصلاتی استان ، تصادف وحوادث ناگوار روند کاهشی داشته است .

استاندار مازندران در پایان سخنانش از آمادگی استانداری برای توسعه وتجهیز پاسگاههای انتظامی وایجاد پاسگاههای دریایی در سراسر استان مازندران خبرداد.
یادآور می شود 14 لغایت 20 مهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار