کودکان هنرمند اصفهانی در اقدامی نمادین حمایت خود را از کودکان جنگ زده ی اعلام داشتند

خبرگزاری پانا : کودکان هنرمند اصفهانی در اقدامی نمادین حمایت خود را از کودکان جنگ زده ی سراسر دنیا نشان می دهند

کد مطلب: ۲۶۶۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،همزمان با شروع برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در پایتخت فرهنگی جهان اسلام جوانه های اصفهانی در اقدامی نمادین نفرت خویش را از جنگ و کشتار و حمایت خود را از صلح و عدالت و کودکان جنگ زده اعلام کردند.
این جشنواره ی هنری در خیابان آمادگاه اصفهان و درمقابل هتل عباسی برگزار شد و به مدت 4 روز و تا پایان جشنواره فیلم کودک و نوجوان دایر می باشد.
حامد ناطقی مدیر جوانه های امید و دبیر بخش مسابقه و اطلاع رسانی این مجموعه گفت :بر روی پرده ای که هم اکنون در محل جشنواره نصب شده و پرده ی صلح نام گرفته است 75 قطعه پازل تصویری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که میبایست توسط 75 کودک اصفهانی رنگ آمیزی گردد.
وی در ادامه افزود: در حاشیه ی قاب دلنوشته ها و پیام هایی به منظور حمایت از صلح و عدالت حک شده و در قسمت راست و چپ این قاب فضاهایی برای نوشتن پیام،یادگاری و امضا توسط مسئولان و هنرمندان شهر قرار داده شده است.
خانم ابراهیمی دبیر اجرایی جوانه های امید افزود:کودکان اصفهانی با حضور در محل نمایشگاه میتوانند وسایل نقاشی و رنگ آمیزی را در اختیار گرفته و به تکمیل این پازل زیر نظر مربیان بپردازند.
وی اضافه کردند که رونمایی از پرده ی صلح ساعت 9 صبح شنبه 12 مهر با این شعار انجام گرفت:"دست در دست هم خوشه‌های زرین تابلوی صلح را در هم می‌آمیزیم تا آوای زیبای صلح و دوستی را به گوش جهانیان برسانیم؛ تا جنگ را به صلح و سیم‌های خاردار را به پرچین‌های باغ گل سرخ و نفرت را به عشق تبدیل کنیم؛ تا یاد و خاطره کودکان قربانی جنگ را در شالیزارهای سبز عطوفت کشت کنیم و هرمتجاوز به انسانیت را محکوم نماییم."
گفتنی است ،بخش نقاشی مختص کودکان و نوجوانان 12 تا 17 سال آشنا به نقاشی می‌باشدو بخش دل نوشته هائی برای صلح و عدالت، مختص همه کودکان و نوجوانان 12 تا 17 سال می‌باشدو بخش نشانی از مهمانان مختص هنرمندان و مهمانان جشنواره می‌باشد.
علاقه‌مندان در بخش نقاشی و دل نوشته لازم است فرم مربوطه را تکمیل کنند.
لشایان ذکر است، مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان ساعت 19:30 جمعه 11 مهر در سالن اجتماعات کوثر اصفهان برگزار شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار