کلنگ زنی کارخانه آرد سفید در چایپاره طی روزهای آتی

خبرگزاری پانا: کلنگ احداث کارخانه آرد سفید چایپاره طی روزهای آینده در این شهرستان به زمین زده خواهد شد.

کد مطلب: ۲۶۳۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، مرتضی اصغری که به همراه جمعی از مسئولین از یک واحد تولیدی راکد به منظور بررسی مسائل و مشکلات این واحد در آنجا حضور یافته بود با اعلام این خبر افزود: یکی از سیاستهای ما در شهرستان صیانت از واحدها و اشتغال موجود و نیز فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه تعطیل یا راکد می باشد.

فرماندار چایپاره با بیان اینکه قدمهای خوبی برای توسعه و سرمایه گذاری در شهرستان در شش ماهه اول سال برداشته شده است، گفت: تشکیل ستاد توسعه و سرمایه گذاری شهرستان و به تبع آن فراهم شدن مقدمات احداث شرکت کشت و صنعت و روغن کشی از دانه های روغنی ، کارخانه تولید گرانول صنعتی از ضایعات پلاستیکی با مشارکت بخش خصوصی ایرانی و ترکیه ای ، سیلوی گندم و کارخانه آرد سفید و چندین طرح دیگر از جمله این کارها می باشد.

مهندس اصغری همچنین از مذاکره برای احداث کارخانه بزرگ فرآوری سنگ با مشارکت سرمایه گذار ترک با عنایت به وجود بیشترین و با کیفیت ترین معادن سنگ استان در این شهرستان خبر داد و افزود: مذاکرات لازم برای احداث کارخانه اسانس گل و لوازم آرایشی و بهداشتی با سرماگذار ترک دیگر نیز انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضع اقتصادی کشور و تحریمهای ظالمانه غرب علیه ایران و مشکلات اقتصادی در سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: تنها راه برون رفت از وضع موجود استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می باشد.

فرماندار چایپاره در پایان سخنان ضمن برشمردن ظرفیتهای عظیم سرمایه گذاری در این شهرستان آمادگی کامل شهرستان را برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار