وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا:

امیدوارم دانش آموزان و فرهنگیان در مدیریت مصرف آب کمک کنند

خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش گفت: پرسش مهر امسال که در خصوص مسئله کمبود آب مطرح شده یکی از ابتکارات پسندیده رییس جمهور است.

کد مطلب: ۲۶۲۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد

علی اصغر فانی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش اظهار داشت : پرسشی که رییس جمهور در باره مدیریت مصرف آب ابتدای سال تحصیلی 94-93 مطرح کرد، تاثیرات مثبت و سازنده ای در صرفه جویی و مدیریت بر منابع محدود آب خواهد داشت .

وی افزود : سال گذشته که رییس جمهور سئوال پرسید که به رییس جمهور چه توصیه هایی دارید، حدود 2 میلیون و 100 هزار نفر از دانش آموزان به این سئوال پاسخ دادند و حدود 50 هزار فرهنگی هم سال گذشته در پرسش مهر شرکت کردند .

وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم با تلاش هایی که در قالب پروژه پرسش مهر رییس جمهور در وزارت آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت ، جامعه ایرانی و دانش آموزان به کمک فرهنگیان بتوانند منابع محدود آب کشور را مدیریت کنند و به یاری خداوند صرفه جویی لازم را انجام دهند تا سال خوبی را در پیش داشته باشیم .

وی ادامه داد: جامعه هدف ما در این پرسش رییس جمهور فقط 12 و نیم میلیون دانش آموز نیست بلکه کل جامعه مد نظر قرار گرفته اند زیرا دانش آموزان با خانواده های خود در تعامل هستند و در واقع وزارت آموزش و پرورش بیشترین ارتباط را با بدنه جامعه دارد .

فانی یاد آورشد: امیدواریم این ابتکار خوبی که رییس جمهور در ابتدای سال تحصیلی انجام داده نتیجه اش این باشد که در صرفه جویی مصرف آب، مدیریت بهتری در کل کشور شاهد باشیم و اتفاقات خوبی در این زمینه صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار